فرماندار بافق:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ فرماندار بافق در آیین افتتاح هتل علمدار بافق ضمن تبریک اعیاد شعبانیه یکی از محورهای سند توسعه شهرستان را محور گردشگری و صنایع دستی عنوان کرد و گفت: خوشبختانه طی سال های اخیر گردشگری در بافق از رونق خوبی برخوردار شده و با سرعت در حال پیشروی و توسعه می باشد.

محمد زاده رحمانی افزود: عملکرد ارزنده شهرداری و شورای اسلامی شهر در پایدار شدن صنعت گردشگری موثر بوده است.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به عملکرد ارزنده کمپ های گردشگری در شهرستان عنوان کرد: بافق رونق گردشگری خود را مدیون کمپ های موجود است.

زاده رحمانی همچنین با تاکید بر اینکه مردم شهرستان را باید به سوی سرمایه گذاری در حوزه های مختلف شهرستان تشویق و ترغیب کرد، گفت: سرمایه از شهر نباید بیرون رود و خرج خرید آپارتمان در مراکز استان ها و دیگر شهرستان های کشور شود‌.

وی در ادامه با اشاره به پیدا شدن سنگ قبر اصلی شاعر دلسوخته شهرستان، وحشی بافقی اظهار داشت: این سنگ قبر در موزه آب و آیینه یزد که روبروی پارک هفتم تیر واقع شده است نگه داری می شود.

فرماندار بافق بر برگزاری یادمان وحشی بافقی و انتقال قبر ایشان به شهرستان تاکید کرد.

زاده رحمانی در ادامه با بیان گزارشی از اقدامات و فعالیت های صورت گرفته در شهرستان گفت: افتخار داریم اعلام کنیم که در حوزه سلامت، ساخت کلینیک تخصصی بیمارستان ولیعصر (عج) به اتمام رسیده، در بحث جوار معدنی، کارخانه گندله سازی در شهرک صنعتی بافق آماده افتتاح است و در حوزه حمل و نقل، دوخطه کردن راه آهن بافق –زرین شهر با اعتبار ۲۸۶ میلیارد تومان، بزرگراه بافق- یزد،اتمام محور بافق- نوق و هچنین دو بانده شدن جاده بافق- بهاباد در حال انجام است.