در ديدار كاركنان اداره اوقاف بافق با فرماندار شهرستان مطرح شد:

به گزارش روابط عمومی فرمانداري بافق، فرماندار بافق در ديدار رئيس و كاركنان اداره اوقاف و امور خيريه شهرستان ضمن تبريك هفته وقف و تقدیر از تلاشهای مجموعه اداره اوقاف، به مباحثی در رابطه با فرهنگ وقف در جامعه اسلامی پرداخته و خاطر نشان کرد: مساله وقف ریشه در فرهنگ دینی ما دارد، چنانکه در طول سالیان متمادی موقوفات زیادی از طرف مردم انجام شده است.

سيد مهدي طلايي مقدم با اشاره به وفور اماکن و بقاع متبرکه در شهرستان بافق، اظهار داشت: وجود فضای کافی و نیز حضور مردم در این اماکن، ظرفیت خوبی برای فعالیتهای فرهنگی و مذهبی است که باید از این ظرفیت استفاده شود.

وي از وجود آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) را به عنوان يك قطب مذهبي ، فرهنگي و گردشگري  در شهرستان بافق ياد كرد و گفت:در سند توسعه شهرستان ، امامزاده عبدالله (ع) به عنوان محور و در راس فعاليت هاي فرهنگي،  مذهبي و گردشگري قرار دارد و اميدواريم با همياري و مشاركت مجموعه مسئولان شهرستان گام هاي موثر در توسعه اين آستان برداريم.

در ادامه این دیدار رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بافق با ارائه گزارشي از اقدامات صورت گرفته در اداره اوقاف و امور خيريه شهرستان گفت : اداره اوقاف در سه حوزه مساجد ، موقوفات و بقاع متبركه فعاليت مي كند.

حجت الاسلام محمد علي كارگران با توجه به فعاليت اوقاف در حوزه بقاع متبركه گفت: از آنجايي كه بقاع متبركه در حوزه هاي مختلف از جمله مرمت و جذب خيرين فعاليت ميكند تا كنون بيش از 1500 متر مربع رواق هاي داخلي اين آستان مرمت و آينه كاري شده است.

وي افزود : به همت خيرين شهرستان 1200متر مربع رواق شهداء اين آستان با اعتباري بالغ بر 3 ميليارد ريال بهسازي و آينه كاري شده و انشاء الله در دهه فجر رونمايي خواهد شد.

در ادامه حجت الاسلام كارگران به برنامه ها و فعاليت هاي آينده اين آستان اشاره كرد و گفت: سنگ فرش صحن جديد آستان ، راه اندازي سيستم گراميش جديد آستان و تجهيز و راه اندازي فيبر نوري آستان به منظور پوشش رسانه اي فعاليت هاي اين بقه متبركه از جمله اقدامات آينده اين آستان مي باشد.