صبح امروز:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ آیین بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید صبح امروز با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار،مدیر آموزش و پرورش،بخشدار مرکزی، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی دیگر از مسئولان، زنگ سال تحصیلی 1400-1399 به صورت نمادین در آموزشگاه شاهد غدیر نواخته شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بافق در این مراسم ضمن خیر مقدم به مسئولان حاضر و گرامیداشت ایام محرم حسینی و تقارن آن با شروع سال تحصیلی جدید،امیدوار شد آغاز سال تحصیلی با حفظ سلامت فرزندان پیش برود.

محمدرضا قاسم زاده بافقی با توجه به بازگشایی مدارس، نگرانی والدین را دغدغه خود دانست و اظهار داشت: ما نگرانی والدین را درک می کنیم و این اطمینان خاطر را می دهیم که آموزش و پرورش و آموزشگاه ها وظیفه خود را به نحو احسن انجام می دهند و کوتاهی در این زمینه نخواهیم کرد.

وی با بیان اینکه آموزش هیچگاه تعطیل شدنی نیست و آموزش حضوری بهترین شیوه آموزشی است، افزود: آموزش مجازی هیچگاه نمی تواند جایگزین آموزش حضوری باشد، آموزش چهره به چهره بهترین روش برای تعلیم و تربیت نسل انقلاب با حفظ سلامت آنان است.

قاسم زاده آموزش و پرورش را موظف به رفع مشکلات و مسائل آموزشگاه ها برای انجام آموزش حضوری به بهترین نحو دانست و از مسئولان و والدین خواست تا این مجموعه را حمایت کنند و تاکید کرد: نمی توان آموزشی را بدون شناخت معلمان و دانش آموزان نسبت به یکدیگر آغاز کرد، باید تعامل بین معلم و دانش آموز برقرار باشد.

وی تعداد دانش آموزان شهرستان در سال جدید را 11 هزار و 103 نفر عنوان کرد و گفت: از این تعداد 5 هزار و 703 نفر دانش آموز دختر و 5 هزار و 692 نفر دانش آموز پسر می باشد.

مدیر آموزش و پرورش با تاکید به رعایت دستورالعمل های ستاد مقابله با کرونا،تصریح کرد: مدیران و کادر اجرایی آموزشگاه ها با دقت،حساسیت و سخت گیرانه موضوعات را در دستور کار خود قرار دهند و این نیازمند همراهی و همکاری والدین نیز دارد.خبر: ن، رادمنش/