همزمان با آغاز هفته احسان و نیکوکاری؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ صبح امروز در آیینی با حضور امام جمعه و فرماندار بافق ، رییس اداره آموزش و پرورش، نماینده کمیته امداد استان یزد و رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) بافق،اولیا ، معلمان و دانش آموزان آموزشگاه شاهد غدیر زنگ نیکوکاری به صدا در آمد.

حجت الاسلام سید جواد سلیمانی امام جمعه بافق در این مراسم بر ضرورت تلاش دانش آموزان در امر تحصیل تاکید و رمز ترقی و پیشرفت دانش آموزان را در گرو درس خواندن عنوان نمود.

فرماندار بافق نیزدر این مراسم ضمن گرامیداشت هفته احسان و نیکوکاری خطاب به دانش آموزان گفت: احسان و نیکوکاری به عنوان یکی از مهمترین صفات خداوند ، به معنای بخشش آن چیزی که دوست داریم، می باشد.

سید مهدی طلایی مقدم در ادامه بر ضرورت احیای فریضه احسان و نیکوکاری در جامعه تاکیدکرد و افزود: مردم کشور ایران همواره در امر نیکوکاری در دنیا سرآمد بوده اند تا آنجایی که شعر سعدی که مربوط به احسان ونیکوکاری است بر سردر سازمان ملل نقش بسته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به حماسه حضور مردم شهرستان بافق در انتخابات هفتم اسفند اشاره کرد و افزود: مردم شهرستان بافق با حضورحماسی و مشارکت 95 درصدی خود توانستند رتبه اول در بین شهرستان های کشور را از آن خود کند و حماسه ای ماندگار در تاریخ خود رقم بزنند.

گفتنی است اجرای سرود دسته جمعی دانش آموزان ، قرائت مقاله و شعر و بازدید مسئولان از جشنواره بومی و محلی و دست ساخته های دانش آموزان و نمایشگاه عکس آثار تاریخی این شهرستان که در این مدرسه برپا شده بود از دیگر برنامه های این آیین بود.