با اعتبار 14 میلیارد و 850 میلیون ریال؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ پروژه احداث ساختمان جدید شورای اسلامی شهر بافق صبح روز دوشنبه 12 خردادماه با حضور امام جمعه،سرپرست فرمانداری، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی دیگر از مسئولان افتتاح شد.

امام جمعه بافق در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی(ره) به روح مطهر شهدای 15 خرداد درود فرستاد و امیدوار شد شورای اسلامی شهر تلاش نمایند تا مشکلات مردم را با توجه به شرایط اقتصادی کشور مرتفع نموده، بویژه قشر آسیب پذیر جامعه که بیش از پیش نیازمند کمک و یاری هستند.

سپس محمدی رئیس شورای اسلامی شهر ضمن تشکر از همه کسانی که در امر ساخت این مجموعه کمک کردند به ویژه زاده رحمانی فرماندار سابق که در بحث تامین زمین کمک نمود،افزود: علیرغم مشکلات مالی اما این ساختمان در کمتر از یکسال احداث شد.

 

وی از مجموعه شهرداری بافق،پیگیری های سید محمد باقی زاده،مجموعه دفتر فنی استانداری و شهرداری بافق، مهندسین عمران و پیمانکار مجموعه که در احداث این ساختمان تلاش کردند نیز تشکر نمود.

محمدی بهره برداری از این پروژه ها را محصول همدلی،همراهی و همکاری مسئولان دانست و اظهار کرد: امیدواریم سایر پروژه ها نیز یکی پس از دیگری احداث شود و از مدیرعامل شرکت سنگ آهن که در بحث 2 درصد عمران و آبادانی، عوارض خود را به موقع پرداخت نموده و دیگر مجموعه ها که در این زمینه کمک می کنند، تشکر و قدردانی کرد.
رئیس شورای اسلامی شهر با اشاره به اینکه خوشبختانه در بافق پروژه ها براساس برنامه زمانبندی پیش می رود،گفت: 10 پروژه در پایان سال گذشته می بایست افتتاح می شد که به دلیل بیماری کرونا این امر انجام نگرفت و ما شاهد بهره برداری آن در سال جاری خواهیم بود.

در ادامه رنجبر رئیس شورای اسلامی شهرستان با بیان اینکه اگر می خواهیم پروژه های شهر سرعت بگیرد باید معادن و شرکت ها 2 درصد عوارض را به موقع پرداخت کنند،تصریح کرد: معادنی که تا کنون از قانون تمکین نکردند و نسبت به پرداخت 2 درصد عوارض که حق و حقوق مردم شهرستان است، کوتاهی کرده اند،حق الناسی به گردن آنان است و امیدواریم در اسرع وقت نسبت به پرداخت حق مردم اقدام کنند.
وی از پرسنل شهرداری که در کنار پروژه های دیگر پروژه ساختمان شورای شهر را زودتر از زمان مقرر افتتاح کردند، تشکر و قدردانی کرد.

سپس شاه حسینی سرپرست فرمانداری بافق با بیان اینکه ساختمان، خودرو و تجهیزات برای ما دولتی ها وسیله و بستری برای خدمت بهتر و بیشتر به مردم است،اظهار کرد:  بدون شک شورای اسلامی شهر نیز با همین هدف در این مجموعه خدمت خواهد کرد.
وی از همه کسانی که در امر ساخت این مجموعه منشأ خیر بودند به ویژه شهرداری و فرماندار سابق بافق تشکر کرد.

در ادامه شهردار بافق اعتبار ساخت این مجموعه را 14 میلیارد و 850 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: ساختمان شورای اسلامی شهر در مساحت 450 متر مربع در سه طبقه ساخته شده است.

وی امکانات این ساختمان را سالن جلسات، سالن کنفرانس، نمازخانه، بایگانی، آبدارخانه، انبار، سرویس بهداشتی، نگهبانی و پارکینگ و محل تامین اعتبار پروژه را اعتبارات عمرانی شهرداری بافق عنوان کردمنبع: آفتاب بافق.