به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ صبح روز چهارشنبه ۲۹ مردادماه سرپرست فرمانداری بافق به همراه مدیر آموزش و پرورش از روند برگزاری کنکور سراسری گروه آزمایشی هنر سال ۹۹ که به علت شیوع ویروس کرونا و در جهت رعایت پروتکل های بهداشتی در سالن ورزشی آیت الله هاشمی رفسنجانی مجموعه تختی در حال برگزاری بود، بازدید کرد.

محمد علی شاه حسینی در این بازدید ضمن ابراز رضايت از نظم و آرامش حاكم و همچنین رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در محل برگزاری آزمون، از خدمات و تلاش های دست اندرکاران برگزاری کنکور سراسری در شهرستان تشکر و قدردانی کرد.

محمدرضا قاسم زاده بافقی مدیر آموزش و پرورش شهرستان بافق نیز در حاشیه این بازدید با اشاره به تعویق برگزاری کنکور سراسری سال 99 دانشگاه های کشوربا توجه به شیوع ویروس کرونا افزود:آزمون سراسری سال جاری با حدود یک ماه تاخیر همزمان در سراسر کشور از امروز آغاز شده است.

وی آمار داوطلبان شهرستان را در مجموع 715 نفر اعلام و اظهار داشت: 212 داوطلب در گروه علوم تجربی، 161 داوطلب در گروه علوم انسانی، 142 داوطلب در گروه ریاضی و فنی، 111 داوطلب در گروه هنر، 89 داوطلب در گروه زبان های خارجی از شهرستان بافق در رقابت آزمون سراسری دانشگاههای کشور شرکت می کنند.