با صدور پیامی؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ محمدعلی شاه‌حسینی سرپرست فرمانداری بافق در پیامی سوم خردادماه روز مقاومت و ایثار، سالروز عملیات غرور آفرین بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر قهرمان را گرامی داشت.

متن پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی

تاریخ پرافتخار ایران اسلامی سرشار از رویدادهایی است که مردان و زنان دلیر این مرز و بوم در جای‌جای این سرزمین از خود به یادگار گذاشته‌اند. در این میان حماسه غرورآفرین آزادسازی خرمشهر قهرمان به‌عنوان نقطه عطفی است که به مدد مجاهدت‌ها و جان‌فشانی‌های فرزندان دلیر ایران عزیز همچون "محمد جهان آرا" حاصل شد.

بی‌شک پیام جاویدان " خرمشهر را خدا آزاد کرد" رهبر کبیر انقلاب اسلامی مصداق عظمت و بزرگی این حماسه و مسجد جامع خرمشهر نماد استقامت جوانانی است که بانگ آزادی و آزادگی را فریاد کشیدند و در لبیک به رهبر و مقتدای خویش داستان عشق و دلدادگی به میهن را جاودانه کردند.

این‌جانب سالروز این پیروزی سترگ را به خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان، رزمندگان، ایثارگران و به‌ویژه دلاور مردان هشت سال دفاع مقدس تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیقات روزافزون همه ملت ایران را در سایه رهبری‌های داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، از درگاه خداوند سبحان مسئلت دارم.

 

محمدعلی شاه‌حسینی

سرپرست فرمانداری شهرستان بافق