فرماندهي نيروي انتظامي بافق در جمع اصحاب رسانه

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بافق در نشست خبري خود با اصحاب رسانه و مطبوعات ، پاتوق را زنگ خطر برای نسل آینده خواند و گفت: سن پاتوق نشینها به 12 سال کاهش پیدا کرده است.

سرهنگ "فرهاد بیگلری"در نشست خبری با اصحاب رسانه بافق افزود: پاتوقها که ظاهرا از قلیان کشی شروع می شود منشا لغزش و انحراف جوانان و نوجوانان است.

وی اظهار کرد: برخی از والدین پاتوق را محل تفریح سالم فرزندان می دانند و می گویند خدا را شکر که سر از جاهای آلوده تر و مخرب در نیاورده اند.

فرمانده نيروي انتظامي بافق خاطرنشان کرد: تمام بدبختی کودکان و پدر و مادرها از همین محلهای به ظاهر غیر مخرب شروع می شود.

بیگلری با بیان اینکه مجرم های سابقه دار عمدتا در همین پاتوقها دستگیر می شوند از خبرنگاران و اصحاب قلم خواست تا با نگارش مقالات و انعکاس خبر زنگ خطر این اماکن سوء را به صدا درآورند.

وی رسالت خبرنگاران را خطیر شمرد و گفت: قلم و اطلاع رسانی شما می تواند دهها جوان و نوجوان و خانواده های آنها را از ورطه نابودی و نگرانی نجات دهد.

فرمانده نيروي انتظامي بافق، مبارزه با بدحجابی و بی حجابی، مقابله با سوداگران مرگ، مبارزه با تهاجم فرهنگی، جمع آوری تجهیزات ماهواره ای، تکریم ارباب رجوع، مجاهدت برای دستگیری خلاف کاران، اراذل و اوباش، برقراری نظم و امنیت، حفاظت از تمامیت ارضی کشور، برگزاری کلاسهای همگانی و آموزش چهره به چهره را از اصلی ترین اهداف و ماموریتهای نیروی انتظامی برشمرد.

وی به موتورسواران هشدار داد و گفت: تعداد زیادی موتورسیکلت در سطح شهر داریم که افراد خانواده خود را در سنین مختلف سوار می کنند و برای جان خود و اعضای خانواده ارزش قائل نیستند.