با حضور بهنام علمشاهي خواننده پاپ كشوري

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ، مراسم جشن سومين شب از نخستين جشنواره تابستاني شهرستان بافق با حضور فرماندار و شهردار بافق ، مدير كل ورزش و جوانان  ، جمعي از مسئولان استان و شهرستان ، شهروندان بافقي و گردشگران سراسر استان يزد در مجموعه تفرجگاهي پارك آبشار برگزار شد.

این مراسم که به همت شهرداري بافق برگزار شد، با اجرای ویژه برنامه های مختلف فرهنگی و هنری از جمله اجراي موسيقي توسط بهنام علمشاهی خواننده مطرح كشور ، جشن خرما و بازي هاي بومي و محلي همراه بود.

فرماندار بافق در این مراسم با اشاره به حضور بیش از 270 هزار نفر گردشگر در ایام نوروز سالجاری در بافق، گفت: با برنامه ريزي و سرمایه گذاری های صورت گرفته در حوزه گردشگری ، شهرستان بافق يكي از شهرهاي موفق استان در جذب گردشگران نوروز بوده است .

سيد مهدي طلائي مقدم ، حمایت از سرمایه گذاران در حوزه گردشگري را گامي بلند در توسعه صنعت گردشگري و جذب گردشگر در شهرستان بافق خواند و خاطر نشان كرد : رونق اقتصاد گردشگری و سرمایه گذاری در بخش گردشگری ، شهرستان را در رسيدن به يكي از اهداف و محورهاي سند توسعه بافق كه توجه به صنعت گردشگري و توريست مي باشد یاری خواهد کرد.

یادآور می شود در اين مراسم از نفرات برگزيده و هنرمندان نخستين سمپوزيوم ملي مجسمه هاي شني با اهدا لوح و هديه تجليل و تقدير شد.