فرماندار بافق در بازديد از سالن نمايش گروه هنري رسالت:

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ، فرماندار شهرستان به همراه بخشدار مركزي از سالن نمايش گروه هنري رسالت بافق بازديد كرد و از روند ساخت و ساز اين پروژه آگاه شد.

سيد مهدي طلايي مقدم در این بازدید از روند ساخت سالن نمايش گروه هنري رسالت ابراز خرسندي كرد و اظهار داشت: اجرای این طرح ارزشمند در سطح شهر نشانه خلاقيت این گروه هنري در جذب سرمایه گذار و تسهیل در امورات آنان است که جای تقدیر دارد و باید این روند در سطح شهرستان توسط ديگر گروه هاي هنري و خيري تسریع یابد.

فرماندار بافق با اشاره به سیاست های دولت تدبیر و امید در توسعه حوزه فرهنگی و هنری خاطر نشان كرد :برای توسعه هنر آن چه که از اولویت و اهمیت بیشتری برخوردار است توجه به امور زیربنایی و زیرساختی است.

وي ضمن تقدير از مسئول گروه هنري رسالت در اجرا و ساخت اين سالن نمايش گفت : حضور و فعاليت بخش خصوص در ترويج فرهنگ و هنر اصيل ايراني بخصوص تئاتر و تعزيه خواني جاي تقدير و تشكر دارد .

مسئول گروه هنري رسالت بافق در ادامه هدف از ساخت این مجتمع را ارتقاء فرهنگ تئاتر و تعزيه خواني در شهرستان دانست و گفت : اين مجموعه در زمینی به مساحت يك هزار متر مربع جهت رفاه حال همشهريان و پیشرفت و شکوفایی فرهنگ و هنر شهر در حال ساخت می باشد که انشاءالله در آینده  نزدیک شاهد بهره برداری از این پروژه فرهنگی هنری خواهیم بود.

سيد كاظم عباس زاده در ادامه خاطرنشان كرد : این مجتمع دارای سالن اجتماعات وآمفی تئاتر و دیگر قسمتهای مختلف فرهنگی هنری از جمله اتاق گريم ، گالری لباس، کارگاه نمایش و اتاق استراحت می باشد كه تا كنون بيش از 4 ميليارد ريال توسط بخش خصوصي و خيرين هزينه شده است.