مدیر عامل بانک قرض الحسنه مهر استان یزد:

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق؛ مراسم دهمین سالگرد تاسیس بانک قرض الحسنه مهر ايران با حضور امام جمعه و معاون فرماندار بافق ، مدیر عامل بانک قرض الحسنه مهر استان یزد ، مسئولان ادارات و مشتريان اين بانك در سالن همايش هاي وحشي بافقي اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي بافق برگزار شد.

امام جمعه بافق در رابطه با اهمیت قرض الحسنه گفت: در دین مبین اسلام قرض الحسنه دارای اهمیت و اجر بیشتری نسبت به صدقه دارد و برای صدقه ۱۰ برابر اجر و برای قرض الحسنه ۱۸ برابر ذکر شده است.

حجت الاسلام سلیمانی در ادامه در خصوص بانک قرض الحسنه مهر ایران بیان داشت: در عنوان این بانک دو چیز استثنایی و زیبا وجود دارد یکی قرض الحسنه و دیگری مهر  است که اسلام برای هر دو آن اهمیت و جایگاه خاص قائل شده است.

وی در پایان خطاب به مدیریت شعبه بافق تاکید کرد: که به فکر افراد  کم درآمد هم باشند، وامهای زیادی وجود دارد ولی قرض الحسنه واقعا گره گشا مردم است و اسلام دین مهرورزی است.

در ادامه مدیر کل بانک قرض الحسنه مهر استان یزد بانگاهی به گذشته در رابطه با اهداف تاسیس این بانک عنوان کرد: در دولت نهم اساسنامه این بانک نوشته و در دولت دهم با مشارکت ۱۰ بانک مطرح کشور که سهامداران اصلی آن می باشند و باهدف کمک به اقشار کم درآمد جامعه افتتاح شد.

محمد حسین نعمتی در رابطه با خدمات و طرح های مختلف این بانک بیان داشت: سیستم بانکداری این بانک بروز ترین و پیشرفته ترین سیستم بانکی کشور است و وام های قرض الحسنه با احتساب میانگین گردش حساب پس انداز و جاری تا سقف ۱۵0 میلیون ريال به صاحب حساب واقوام درجه یک حداکثر ۴ نفر تا ۶0۰ میلیون ريال تعلق می گیرد.

وی افزود: کلیه نهادها و شرکت های خصوصی و دولتی که حساب پرداخت حقوق در این بانک داشته باشند به میزان  ۵ تا ۷ درصد کل پرداخت حقوق وام 50 میلیون ريال قرض الحسنه با باز پرداخت ۱۸ ماهه به کارمندان و کارگران آنها پرداخت می کند .

پايان بخش اين مراسم تجليل از حاميان و مشتريان خوش حساب بانك مهر ايران بود.