فرماندار بافق:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ صبح امروز همزمان با 26 شهریورماه چهل و سومین سالروز تشکیل اورژانس و فوریت های پزشکی  فرماندار بافق به اتفاق رییس شبکه بهداشت و درمان این شهرستان با رییس و کارکنان اورژانس 115 دیدار و ضمن تبریک این روز از زحمات شبانه روزی آنان تجلیل نمود.

محمد زاده رحمانی در این دیدار گفت: شغل ماموران اورژانس به گونه ای است که با زندگی شخصی افراد فعال در این عرصه آمیخته شده است و هر لحظه باید آماده خدمات رسانی به آسیب دیدگان و بیماران باشند.

وی ضمن قدردانی ویژه از کارکنان اورژانس شهرستان در جهت کسب رضایت مندی همشهریان گفت: خوشبختانه پرسنل پایگاه های اورژانس بافق توانسته اند با انجام شایسته امور کاری خود و روابط عمومی بالا کمترین شکایات را نسبت به سایر دستگاه های خدمات رسان به خود اختصاص بدهند.

در ابتدای این دیدار رییس اورژانس بافق به ارائه گزارشی از عملکرد مجموعه اورژانس پرداخت و عنوان داشت: از ابتدای سال جاری تا کنون در حدود 1397 مورد ماموریت از سوی پرسنل انجام شده است که این ماموریت ها شامل حوادث جاده ای، شهری، ترافیکی و .. بوده است.

سعید ملک زاده ضمن قدردانی از حضور و حمایت های همه جانبه فرماندار شهرستان از اورژانس گفت: راه اندازی کد دوم اورژانس، ساخت پد هلیکوپتر، آغاز احداث اورژانس جاده ای در محور سیریزو کوشک، توسعه ناوگان آمبولانسی و تجهیزات پایگاه ها، از جمله اقداماتی است که با تلاش فرماندار شهرستان صورت گرفته و در حال انجام است و این اقدامات نقش بسزایی در خدمات رسانی بهتر ما به شهروندان را داشته است.