سرپرست فرمانداری بافق:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ نشست ساماندهی گلزار شهدای گمنام شهرستان بافق و برنامه ریزی فعالیت های فرهنگی حوزه دفاع مقدس با حضور مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس استان یزد، سرپرست فرمانداری بافق و جمعی از مسئولان در محل فرمانداری برگزار شد.

سرپرست فرمانداری بافق در این جلسه گفت: شهدای ما چشم و چراغ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند که در این میان شهدای گمنام از جایگاه بالاتری برخوردارند.

محمد علی شاه حسینی افزود: یقین قلبی داریم که شهدای گمنام گره گشای مشکلات ما هستند.

وی پیرامون برنامه های بزرگداشت و همچنین ساخت و تکمیل المان شهدای گمنام بافق این امور را از اولویت کارهای فرهنگی خود دانست و تصریح کرد: همه کارهای فرهنگی ما مهم بوده اما پرداختن به امور فرهنگی مرتبط با موضوعات شهدا از اهمیت خاص و ویژه تری برخوردار است.

سرپرست فرمانداری بافق در ادامه با اعلام آمادگی در جهت همراهی و مساعدت به برنامه های فرهنگی شهدا اظهار داشت: با اولویت بندی برنامه ها در این زمینه آمادگی مساعدت و همراهی در این راه را داریم و از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

گفتنی است برنامه ریزی بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، تکمیل کلیه یادمان های شهای گمنام تا پایان سال، گردآوری آثار و خاطرات رزمندگان شهرستان، تبیین و نگارش نقش بافق در طول 8 سال دفاع مقدس و... از جمله مباحث مطرح شده در این جلسه بود.‌