فرماندار بافق:
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ چهل و ششمین جلسه کارگروه پیگیری مطالبات مردمی بافق صبح امروز با حضور نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی ، فرماندار، مدیران معادن و کارخانجات، اعضای شورای شهر و سایر اعضا در محل فرمانداری برگزار شد.
فرماندار بافق در ابتدای این جلسه با تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) از دست اندرکاران برگزاری این نشست تشکر و قدردانی نمود و گفت: تشکیل این کارگروه نقطه مثبتی در توسعه شهرستان بوده و بیان مطالبات و ثبت و پيگيري اجراي مصوبات آن می تواند گام های اساسی در رفع مشکلات بردارد.
محمد زاده رحمانی در ادامه از پیگیری ها و حمایت های نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی در جهت پیشبرد اهداف توسعه ای شهرستان و همچنين همكاري و همياري اعضاي شوراي اسلامي تشکر و قدردانی کرد و يادآور شد براي ساماندهي جذب نيروي انساني و به كار گيري متقاضيان بومي بايد يك شيوه نامه توسط اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعي تهيه و ابلاغ شود.
نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی نیز رفع مسائل و مشکلات را در گرو هم افزایی و تعامل بین مسئولان شهر عنوان کرد. 
محمد رضا صباغیان همچنین از تلاش ها و پیگیری های فرماندار بافق قدردانی کرد و گفت: یکی از عمده مسائل و مشکلاتی که مردم شهرستان با آن درگیر هستند موضوع بیکاری جوانان هست که می توان با اراده جمعی بین مسئولان این مشکل نیز به مرور زمان رفع شود.
در ادامه این جلسه حاضرین به بیان گزارشی از اقدامات صورت گرفته در راستای مصوبات جلسه قبل و برخی از مسائل و مشکلات موجود شهرستان از جمله اصلاح روند بکار گیری نیرو در معادن و کارخانجات ، انجام خریدمایحتاج شرکت ها از بازار شهرستان، پیگیری جهت ایجاد تشکل های کارگری، ایجاد زمینه سرمایه گذاری در بخش های مختلف و ... پرداختند.