فرماندار بافق تاکید کرد؛

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ شوراي ترافيك شهرستان با حضور فرماندار ، بخشدار مركزي ، رئيس شوراي شهر بافق و جمعي از مديران و كارشناسان ادارات این شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.

فرماندار بافق در ابتدای این جلسه با تبریک اعیاد قربان و غدیر ، بر ضرورت اهمیت نظارت و دقت نظر پلیس راه شهرستان در بزرگراه بافق – یزد تاکید نمود و اظهارداشت: با توجه به میزان تصادفات اخیر و بار ترافیک بالا در این مسیر به ویژه در قطعه پایانی این بزرگراه می طلبد مسئولان پلیس راه دقت نظر و نظارت بیشتری تا زمان اتمام این پروژه داشته باشند.

سید مهدی طلائی مقدم به دیدار خود با مشاور رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور پیرامون تکمیل باند دوم بزرگراه بافق _ یزد اشاره کرد و افزود: دراين جلسه دكترحاج محمدي قول 100 درصد تخصیص اعتبار تکمیل باند دوم جاده را با توجه به نظر دکتر نوبخت معاون رییس جمهور و رييس سازمان  مديريت و برنامه ريزي كشور ، استاندار یزد و همچنین درخواست نماينده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی را داد.

وی همچنین با اشاره به نزدیکی آغاز سال تحصیلی جدید خواستار رفع نقاط حادثه خیز در محل عبور و مرور دانش آموزان و ایجاد خط کشی های لازم در سطح شهر شد.

در ادامه این جلسه حاضرین به بحث و تبادل نظر پرداختند  و پیرامون موضوعاتی از جمله نصب و راه اندازی دوربین های ثبت تخلفات رانندگی در قطعه پایانی بزرگراه بافق _ یزد ، اصلاح سه راهی سه چاهون با ایجاد مثلثی طبق نظر کارشناسان ترافیکی،استقرار کانکس در میدان غدیرجهت کنترل و جلوگیری از تخلفات خودروهای سنگین و برخی دیگر موضوعات ترافیکی شهرستان تصمیم گیری شد.