به همت بسیج رسانه بافق برگزار شد؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ در این مراسم که به همت بسیج رسانه بافق برگزار شده بود، فرماندار بافق ضمن تقدیر و تشکر از برگزار کنندگان مراسم به ویژه بسیج رسانه و ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان گفت:نحوه فعالیت و عملکرد  رسانه ها در کشورهای مختلف در 12 گروه تقسیم می شود.

سید مهدی طلایی مقدم افزود: عملکرد رسانه ها عمدتا در سه دسته تقسیم می شود که، گروه اول غربی: این دسته مبتنی بر آزادی مطلق بوده که حریم خاصی ندارد و در هر حوزه ای بدون نظارت وارد می شوند، گروه دوم کشورهای جهان سوم که عکس گروه اول و کاملا محدود بوده و تحت نظارت کامل حاکمیت بوده و حق انتقادی ندارند.

و در گروه سوم که تحت عنوان توسعه یافتگی تعریف می شود ، دراین گروه رسانه ها و خبرنگاران اخلاق حرفه ای را رعایت کرده و به آبروی افراد احترام گذاشته و به نسبت نظارت می شوند و عمدتا در راستای توسعه و همسو با اهداف نظام ، کشور و منطقه گام برمی دارند.

وی در ادامه شهرستان بافق را نیازمند همدلی رسانه ها در راستای پیگیری اهداف و سیاست ها عنوان نمود و اظهارداشت: در شهرستان بافق با توجه به روند توسعه ای که دارد نیاز است تمام رسانه ها با همدلی ضمن نقد منصفانه پیگیر مسائل بوده و در راستای اهداف چشم انداز به مجموعه شهرستان کمک نمایند.

فرماندار بافق افزود: بافق همیشه در تمامی صحنه ها پیشرو بوده و در سال 94 همدلی و همزبانی از سال 93 و از مهرماه 93 این اتفاق در بافق ایجاد شد و درسال 95 که به سال اقتصاد مقاومتی،اقدام و عمل نامگذاری شد نیز شهرستان بافق از سال 94 صنایع جوار معدنی خود را که گامی در اجرای اقتصاد مقاومتی می باشد آغازکرد.

در ابتدای این مراسم سرهنگ جمالی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و محمد علی عبداللهی مسئول بسیج رسانه بافق مطالبی بیان نمودند.