طنین زنگ نیکوکاری در مدارس شهرستان بافق

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ همزمان با 14 اسفند ماه سالروز تاسیس کمیته امداد و هفته احسان و نیکوکاری، جشن نیکوکاری در شهرستان بافق با حضور حجت الاسلام و المسلمین حسینی امام جمعه، حسن تفکری معاون سیاسی فرماندار، بخشدار مرکزی، اعضای شورای شهر، روسای آموزش پرورش و کمیته امداد و دیگر مسئولان شهرستان در آموزشگاه پسرانه مدرس برگزارشد.

امام جمعه بافق ضمن تبریک سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) خطاب به دانش آموزان گفت: اگر در این دنیا به فردی کمک کردید در همین دنیا خداوند متعال پاداش عمل خیر شما را جبران می کند.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسینی تصریح کرد: خداوند دوست دارد بندگانش در همه وقت به همدیگر کمک کنند چرا که این عمل باعث خشنودی خدا از عمل بندگانش می شود.

وی افزود: جشن نیکوکاری به منزله کمک به همنوعان و نیازمندان در شرایط مختلف است و خدا در قرآن می فرماید: اگر چیزی را در راه او انفاق کنید، خداوند عوض آن را می دهد و جای آن را پر می کند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) بافق در این مراسم گفت: هر سال در اسفند ماه و در آستانه عید نوروز جشن نیکوکاری با هدف ترویج فرهنگ خیر و احسان به منظور فراهم نمودن حضور گسترده مردم و خیّران جهت کمک به خانواده‌های نیازمند و مددجویان کمیته امداد امام(ره) برگزار می شود.

ابوالقاسم طلایی افزود: در شهرستان بافق ۶۵۰ خانوار نیازمند از خدمات این نهاد بهره مند هستند.

وی افزود: مبلغی که در مدارس جمع آوری می‌شود، وارد سیستم کمیته امداد شده و سپس به دانش‌آموزان نیازمند همان مدرسه داده می‌شود.

گفتنی است دانش آموزان بافقی در بیش از ۶۰ آموزشگاه در آیینی با نواختن زنگ نیکوکاری به دانش آموزان نیازمند کمک کردند.​​​​​​​