با حضورمدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان یزد :

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ صبح امروز با حضور قربانیان مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان و هیئت همراه، زاده رحمانی فرمانداربافق، طالعی رئیس بنیاد مسکن، نوروززاده شهردار، دهیار و اعضای شورای اسلامی روستای مبارکه و جمعی از مسئولین شهرستان عملیات اجرایی ساخت پروژه 30 واحدی مسکن پاییزان بافق در مدت زمان 12ماه و با اعتباری بالغ بر 30میلیارد ریال در مساحت 3810 مترمربع آغاز شد.

در ابتدای این مراسم طالعی رئیس بنیاد مسکن بافق گفت: این پروژه در زمینی به مساحت6هزر متر مربع و با زیربنای 3810متر به صورت ویلایی در مدت زمان 12 ماه در محل شهرک فسفات روستای مبارکه ساخته خواهد شد.

وی در ادامه افزود: اعتبار این پروژه بالغ بر 30 میلیارد ریال که از محل اعتبارات داخلی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تامین شده است و این سایت در مساحتی بالغ بر 15 هکتار است که بر اساس طرحی که تهیه شده حدود420 قطعه زمین مسکونی در آن طراحی شده که شامل فضای مسکونی، فضای سبز، فضای آموزشی و مذهبی و کاربری تجاری دیده شده که پس از تکمیل و آماده سازی فضای خوبی برای همشهریان باشد.

طالعی به فازهای اجرایی این پروژه اشاره وبیان داشت: غیر از این سه پروژه دیگر هم آغاز شده که در طی این سه فاز 61 واحد مسکونی از سال 1391 اجرا شده و با شرایط مناسب تحویل متقاضیان شده است.

رئیس بنیاد مسکن بافق در پایان به برنامه های سال 98 این اداره در خصوص ساخت واحدهای مسکونی اشاره وتصریح کرد: در سال 98 ساخت 14 واحد ساختمان را در روستای باقرآباد و 40 واحد هم در روستای صدرآباد درحال تامین اعتبار وعملیات اجرایی آن به زودی آغاز خواهد شد.

در ادامه محمد زاده رحمانی فرماندار بافق نیز ضمن تشکر از مدیرکل بنیاد مسکن استان بابت مساعد در ساخت مسکن در روستاهای شهرستان اظهار داشت: بنیادمسکن انقلاب اسلامی شهرستان با ساخت 61 واحد مسکونی عده ای مردم را صاحب مسکن کرده است که جای تشکر وقدردانی دارد.

عکس: علی رضا عبداللهی.