در جلسه شوراي اداري شهرستان بافق تاكيد شد:

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ شوراي اداري بافق با حضور امام جمعه ، فرماندار و مسئولان ادارات شهرستان در محل فرمانداري بافق برگزار شد.

فرماندار بافق در اين نشست ضمن تبريك هفته وحدت از انتخابات به عنوان يكي از مهمترين برنامه هاي دولت در سال جاري خبر داد و اظهار داشت : به عنوان يك مسئول وظيفه داريم در عين قانون مداري و امانت داري انتخاباتي سالم و پرشور برگزار كنيم.

سيد مهدي طلايي مقدم با اشاره به روند برگزاري برنامه هاي ستاد انتخابات شهرستان بافق گفت: ستاد انتخابات شهرستان در مرحله اول برگزار و پس از آن با تعامل و همراهي با هيات نظارت ، هيات اجرايي شهرستان تشكيل و جلسات متعدد در اين خصوص به صورت مشترك برگزار شده است.

وي با تاكيد بر اصل بي طرفي مجريان برگزاري انتخابات از مسئولان ادارات شهرستان خواست نسبت به در اختيار گذاشتن تجهيزات ، امكانات و نيروي انساني مورد نياز ، ستاد انتخابات همراهي نمايند.

امام جمعه بافق ضمن تبريك هفته وحدت و ميلاد با سعادت حضرت محمد(ص) با اشاره به گراميداشت نهم دي ماه گفت : 9 دي يك پشتوانه مردمي براي نظام و انقلاب شد كه برخاسته ى از بصیرت مردم بود.

حجت الاسلام سيد جواد سليماني مسئله انتخابات را يك امر مهم و سرنوشت ساز براي كشور عنوان كرد و گفت: استکبار جهانی همواره در حال توطئه چینی برای شکست نظام اسلامی است پس بايد طوري عمل شود كه مردم در انتخابات حضوري پرشور و باشكوه داشته باشند.