امام جمعه بافق:

به گزارش کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان بافق؛ حجت الاسلام و المسلمین سلیمانی امام جمعه بافق در خطبه‌های این هفته نماز شهرستان به بیانات مقام معظم رهبری در رابطه با تشریح برخی وقایع سال ۵۷ در جمع نیروی هوایی همافران گفت: محاسبه الهی، یک محاسبه حساب شده است و گاهی از مواقع عمل دشمن، سبب شکست خودش می‌شود.

وی افزود: کسی که برای خدا گام بردارد خدا او را یاری می‌کند و وعده خدا وعده حق است و شکست ناپذیر نیست.

خطیب جمعه بافق همچنین به قرارگیری در آستانه ولادت حضرت فاطمه سلام الله علی‌ها و امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: ولادت حضرت زهرا (س) ولادتی است که با آن مسئله ولایت در جامعه مستحکم شد و امروز هرچه نظام جمهوری اسلامی دارد به برکت ولایت فقیه است و آنچه مکتب ما دارد به برکت حضرت زهرا سلام الله علیهاست.

حجت الاسلام و المسلمین سلیمانی جایگاه زن را جایگاهی ویژه در جامعه بیان کرد و گفت: از دامان زن، مرد به معراج می‌رود و امروز زنی ارزش دارد که بتواند چهره‌های پاک و متدین را تربیت کند و تحویل جامعه دهد.

وی به آغاز تبلیغات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود: چهره‌های ولایی، انقلابی، متدین و مردمی را انتخاب کنید و ما در مقابل رای خود مسئول هستیم و وامدار هیچ کس نباید باشیم.

خطیب جمعه بافق با اشاره به حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲بهمن گفت: این حضور باشکوه به برکت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بود و نشان می‌دهد که مردم خدمات ارزشمند وی را فراموش نکرده اند.

حجت الاسلام و المسلین سلیمانی همچنین بر ضرورت حضور پرشور در انتخابات تاکید کرد و گفت: به دنبال فردی بروید که ارزش داشته باشد و بتواند مشکلات اقتصادی کشور را حل کند.