در 164 جلسه شوراي آموزش و پرورش شهرستان بافق

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ يكصد وشصت و چهارمين جلسه شوراي آموزش و پرورش شهرستان بافق با حضور امام جمعه ، فرماندار ، رئيس و معاونين آموزش و پرورش و جمعي از مسئولان و كارشناسان آموزشي شهرستان در مركزآموزش رفاهي فرهنگيان برگزار شد.

فرماندار بافق در اين نشست با تقدير از حضور حماسي و بي نظير مردم شهرستان بافق در انتخابات 7 اسفند گفت: حضور 95 درصدي مردم بافق درانتخابات در سطح كشور بي نظير و تاكنون در دوران پس از انقلاب چنين حضوري بي سابقه بوده است.

سيد مهدي طلايي مقدم ضمن تشكر از فرهنگيان و جامعه آموزش و پرورش در برگزاري انتخابات خاطر نشان كرد: آموزش و پرورش نقش گسترده اي در برگزاري انتخابات ايفا كرد از دانش آموزان كه به نوعي نقش مطالبه گري را داشتند تا معلمان و دبيران كه نقش اجرايي را برعهده داشتند.

وي به هفته تربيت اسلامي و امور تربيتي اشاره كرد و از تعليم و پرورش به عنوان زيربناي تمام امور زندگي افراد جامعه نام برد و تصريح كرد : آموزش و پرورش كارخانه انسان سازي است.

طلايي مقدم افزود : مسائل خانواده و اجتماع ما بر اساس مقدسات و اصول دين بنا شده و اين باعث تقويت بنيه خانواده و رشد تعالي افراد جامعه مي شود در حاليكه در جوامع غرب مقام خانواده ، بعد فرهنگي و اجتماعي و اصالت افراد به دور از نقش اصلي آنهاست.

فرماندار بافق در ادامه به توسعه شهرستان و تلاقي و حضور فرهنگ هاي متعدد در شهر را مدنظر قرار داد و اظهار داشت: خوشبختانه شهرستان بافق نسبت به ساير شهرهاي استان و كشور توانسته ابعاد فرهنگي ، مذهبي و اجتماعي خود را حفظ كند و اگر همراه با توسعه شهرستان به اين ابعاد توجه نشود، عواقب نابساماني در آينده متوجه جامعه شهري خواهد شد.

وي با تاكيد بر تشديد عمل در فرهنگ خيري و شناسايي افراد خير در حوزه آموزش و پرورش گفت : خوشبختانه با درايت مسئولان و خيريان توانستيم كلنگ سه آموزشگاه خيري در شهرستان را به زمين بزنيم تا با فراهم نمودن زيرساختهاي آموزشي شاهد رشد و بالندگي دانش آموزان شهر بافق در آينده باشيم.

در ابتداي اين نشست علي اصغررنجبر مدير آموزش و پرورش شهرستان بافق به ارائه گزارشي از عملكرد فعاليتهاي آموزش و پرورش در بهمن ماه پرداخت و در ادامه پيرامون اسكان نوروزي ، مسابقات فرهنگي و هنري در هفته تربيت اسلامي و تشكيل مراكز مطالعاتي در نوروز ويژه دانش آموزان سخن گفت.