به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق ؛ فرماندار بافق در هشتمین جلسه پرسش و پاسخ گزارش دهی کارگروه پیگیری مطالبات شهرستان بافق ضمن تشکر و حضور مردم در تمام عرصه ها و برنامه ها گفت:با همدلی و همراهی تمامی مسئولین و مردم بافق توانستیم گام های موثری در رابطه با توسعه و پیشرفت شهرستان برداریم.

سید مهدی طلایی مقدم با اشاره به سفر رئیس جمهور و هیات دولت به استان یزد ، خاطر نشان کرد: نگاه کشور و استان یزد به شهرستان بافق تغییر کرده و اکنون بافق در سطح کشور مطرح است و این تغییر به طور واضح در شهر و مسائل مربوط به آن مشهود است.

وی افزود : در برنامه سفر ریاست جمهوری هشت طرح و برنامه به صورت مستقیم به دستور شخص ریاست جمهوری از طریق ویدئو کنفرانس با حضور وزرا و نمایندگان ایشان مورد بهره برداری قرار گرفت که از این تعداد ۴ پروژه مربوط به شهرستان بافق بود که با ارتباط زنده به بهره برداری رسید.

طلایی مقدم با بیان اینکه حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن باعث آبروی بافق در استان و انتخابات هفتم اسفند مایه سربلندی و سرافرازی بافق شده است تصریح کرد: حضور ۹۵ درصدی مردم همیشه در صحنه بافق در پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در طی ۳۷ سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی بی نظیر بود و این خود باعث آبروی بافق در سطح کشور شد که امیدواریم مردم بافق در اوایل سال 95 با حضور مجدد خود حماسه دیگری خلق کنند و برگ زرینی بر افتخارات شهرستان بیافزایند.

فرماندار بافق با اشاره به افتتاح پروژه گاز رسانی به شهرستان بهاباد گفت: یکی از افتخارات ما در سفر ریاست جمهور به استان یزد این بود که شهرستان بافق مهمان مردم و مسئولان شهرستان بافق در مراسم کلنگ زنی گاز رسانی به بهاباد بود ؛ در حقیقت بین بافق و بهاباد جدایی نیست وبه نوعی این دو شهرستان پدر و فرزند هستند و به عزیزان بهابادی به خاطر شروع عملیات گاز رسانی به آن شهرستان تبریک عرض می کنم.

وی در بخشی دیگر ازسخنان خود به حضور به عنوان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مالک 5/71 درصد از سهام شرکت سنگ آهن در جریان سفر هیات دولت به استان یزد اشاره کرد و اظهار داشت: سفر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی یک فرصت ارزشمندی برای بافق بود چرا که از امروز دکتر ربیعی به عنوان یک همشهری بافقی تلقی شد.

سید مهدی طلایی مقدم ادامه داد: تخصیص اعتبار برای شروع فاز دوم و تجهیز بیمارستان ۹۶ تختخوابی حضرت ولیعصر(عج) در سفر ریاست جمهور و مجوز شروع عملیات فاز دوم توسط پیمانکار فعلی از دیگر رویداد مهم سفر وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی به شهرستان بافق بود.

فرماندار بافق در پایان اشاره ای به سفر وزیر صنعت، معدن و تجارت و بازدید از طرح های صنایع جوارمعدنی داشت و گفت: نگرانی های شهرستان در رابطه با شروع ساخت طرح گندله وتامین خوراک مجتمع فولاد بافق ( ابوئی ) با مساعدتهای وزیر و مدیر عامل بانک ملت حل شد و قرار شد بخش خصوصی ( آقای ابوئی) طرح گندله 5 میلیون تنی فولاد بافق را شروع کند.

گاز رسانی به دهستان سبزدشت از سمت کرمان ، مرتفع شدن مشکل گاز رسانی به شرکت سنگ آهن مرکزی و فولاد بافق از دیگر موضوعاتی بود که فرماندار بافق به آن اشاره کرد و گفت : در سفر معاون روستایی و عشایری رئیس جمهور به بافق و مساعدتهای وزیر صنعت، معدن و تجارت موضوع گاز رسانی به موارد مذکور حل و قول پیگیری داده شد.

طلایی مقدم در پایان به همدلی و همصدایی که بین مسئولان و مردم بافق ایجاد شده اشاره و خواستار حفظ و قدردان این دوران و فضای بوجود آمده شد و خاطر نشان کرد : اکنون ذهنیت مسئولین استان از شخص استاندار تا معاونین و سایر مدیران نسبت به شهرستان بافق و مردم این شهر فوق العاده است و بکوشیم در سال 95 این همدلی و ذهنیت حفظ شود چرا که شما مردم با صداقت و همدلی این ذهنیت و فضا را بوجود آورده اید.