به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛  نشست ستاد برنامه‌ریزی روز جهانی قدس با حضور فرماندار و جمعی از مدیران ادارات و نهادهای مرتبط در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

فرماندار بافق در نشست برنامه‌ریزی بزرگداشت روز جهانی قدس ضمن تسلیت ایام شهادت مولی الموحدین حضرت علی(ع)، روز قدس را میراث ماندگار بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی(ره) بیان کرد و گفت: حمایت از آرمان های امام (ره) و ادامه دهنده راه شهید قدس، سردار حاج قاسم سلیمانی وظیفه همگان است.

سید مهدی طلائی مقدم با اشاره به اینکه روز قدس روز همبستگی و وحدت بین مسلمان است، خاطر نشان کرد: در اجرای برنامه های روز قدس همه احزاب و جناح های سیاسی کشور نظر واحد دارند و آن احقاق حق مردم فلسطین است.

وی افزود: امسال راهپیمایی روز جهانی قدس به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی و مصوبات ستاد ملی کرونا به صورت مجازی برگزار می شود که در این صورت وظیفه ما در قبال این سنت که یادگار امام راحل(ره) می باشد چندین برابر می شود و ما نباید از برنامه غافل شویم.

طلائی مقدم ضمن تاکید بر فضاسازی محیطی در سطح شهرستان خواستار تولید محتوا و استفاده از ظرفیت جوانان جهت تبیین برنامه های روز جهانی قدس در فضای مجازی شد.

در ادامه مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بافق گفت: باید با وجود شیوع کرونا همچنان شور روز جهانی قدس به نحو مناسبی در سطح فضای مجازی در بین مردم زنده بماند.

سید علیرضا سلیمانی، استفاده جدی از ظرفیت های فضای مجازی، تبلیغات محیطی و شهری، تهیه و انتشار پوستر، پخش سرودهای حماسی و بهره‌گیری از ظرفیت مساجد را مورد تاکید قرار داد.