به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ فرماندار بافق در حاشیه نشست بررسی مشکلات بیمارستان 96 تختخوابی شهرستان بافق که با حضور معاون درمان و برخی از مدیران ستادی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در محل فرمانداری بافق برگزار شد،  بر تسریع در عملیات عمرانی این پروژه تا اتمام نهایی کار تاکید کرد.

سید مهدی طلائی مقدم، یاد آور شد: این پروژه از شهریور 99 مجدد شروع به فعالیت کرد و پس از چندین بازدید میدانی مشکلات رصد و جلساتی با حضور مسئولان دانشگاه علوم پزشکی یزد، نماینده مجلس  شورای اسلامی، مدیر عامل شرکت سنگ آهن و مجموعه شهرستانی برگزار شد.

وی با اشاره به دیدار با وزیر بهداشت و اختصاص اعتبارات لازم برای تجهیز و راه اندازی بیمارستان 96 تختخوابی بافق ، گفت: خوشبختانه با همراهی و همدلی که بین مجموعه درمان استان و مسئولان شهرستان مساعدت های  مالی و اعتباراتی خوبی به پروژه تزریق شد تا در روند فیزیکی کار تسریع ایجاد شود.

فرماندار بافق گفت:  پس از بازدیدی که امروز به اتفاق معاون درمان و مجموعه مدیران ستادی دانشگاه علوم پزشکی انجام شد، مشکلات پیمانکار ملاحظه شد که با موافقت حاضرین در جلسه مقرر شد پیمانکار بیمارستان تعداد نیروی کاری را به دو برابر افزایش دهد و به 120 نفر برساند.

طلائی مقدم در خصوص اعتبار لازم جهت خرید تجهیزات و تکمیل بیمارستان گفت: در حدود 900 میلیارد ریال برای تکمیل و راه اندازی لازم است که با موافقت معاون درمان، مدیران درمان، بودجه و منابع فیزیکی دانشگاه علوم پزشکی یزد، نگرانی تامین اعتبار رفع شد.

وی با تاکید بر اینکه سلامت مردم و شهروندان به ثانیه ثانیه پیشرفت این پروژه بستگی دارد، افزود: برای تسریع در روند فعالیت های عمرانی با توجه به تقسیم کاری که صورت گرفت مقرر شد رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بافق، موارد و فعالیت های بیمارستان را شخصا پیگیری نمایند.

فرماندار بافق با اشاره به اینکه برای خرید تجهیزات موتورخانه، چیلر، تاسیسات برق و آسانسور اعتباری بالغ بر 300 میلیارد ریال مورد نیاز است، خاطر نشان کرد: ماه های پیش رو بهترین فرصت برای تکمیل بیمارستان 96 تختخوابی بافق می باشد، این فرصت را نباید از دست داد.

سید مهدی طلائی مقدم یادآور شد: در این مدت باقی مانده دولت سعی دارد پروژه های نیمه تمام با پیشرفت بالای 80 درصد را به اتمام برساند که برای تحقق این امر همت پیمانکار و پیگیری مجدانه مسئولان بهداشت و درمان شهرستان را می طلبد.