به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ فرماندار بافق در جمع خبرنگاران شهرستان با اشاره به اینکه سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شورای اشلامی شهر و روستا از ساعت ۷ صبح آغاز می‌شود، گفت: ستاد انتخابات شهرستان اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از انتشار بیماری کرونا در انتخابات 1400 را پیش بینی کرده است.

سید مهدی طلائی مقدم با بیان تاکید ستاد ملی کرونا در خصوص سلامت مردم و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، چند مورد را یادآوری کرد و گفت: شهروندان ضمن حضور در ساعات اولیه رأی گیری، حفظ فاصله اجتماعی را در صفوف اخذ رای رعایت کنند.

وی ضمن تاکید بر عدم همراهی کودکان با والدین در زمان اخذ رای، تصریح کرد: مراجعه کنندگان به شعب از دست دادن با دیگران و مصافحه در شعب اخذ رأی خودداری نمایند.

فرماندار بافق تاکید کرد: شهروندان به منظور حفظ سلامت خود و دیگران ضمن استفاده از ماسک، برای رای دادن از خودکار شخصی استفاده نمایند.

طلائی مقدم خطاب به شهروندان گفت: شهروندان ضمن انتخاب نزدیکترین شعبه جهت اخذ رأی، پس از رأی دادن سریع به خانه برگردند و از حضور در هرگونه تجمعات بپرهیزند.

گفتنی است، شهروندان بافقی با ثبت رکورد 96 درصدی وضعیت رعایت مسائل بهداشتی و استفاده از ماسک جهت جلوگیری از شیوع بیماری کرونا نسبت به سایر شهرستان های استان یزد پیشتاز می باشد.