به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ در نشستی با حضور فرماندار ، شهردار و اعضای شورای شهر ، رئیس اداره راه و شهرسازی بافق و مشاور فنی طرح در خصوص بازنگری طرح جامع و تفصیلی شهر بافق تبادل نظر و تصمیم گیری شد.

فرماندار بافق با اشاره به اینکه نگاه آیندگان و توسعه شهر بافق بسته به تدوین، طراحی و اجرای دقیق طرح جامع شهری دارد، گفت: طرح جامع شهر بافق خط مشی کلی سیاست های توسعه شهری را تعیین می کند و باید در تدوین آن دقت نظر کامل لحاظ شود .

سید مهدی طلایی مقدم افزود: این طرح تمام نیازهای شهری مانند کاربری های آموزشی، فرهنگی، مسکونی ،فضای سبز و غیره پیش بینی می شود که بر مبنای پیش بینی ها و اهداف توسعه بوده و در توسعه شهر بافق نقش اساسی ایفاء می کند.

در ابتدای این نشست شهردار، رئیس اداره راه و شهرسازی و اعضای شورا در خصوص امکان سنجی شهرک های اقماری با هدف تمرکززدایی، بررسی نیازهای خدماتی، آموزشی و فرهنگی مطالبی را بیان کردند.

در پایان دکتر مشهدی زاده مشاور طرح جامع شهر بافق گفت: امیدواریم طرح جامع شهر بافق که با رویکرد مشارکت و اعمال نظر مردمی کلید خورده به طرح برتر کشور در این حوزه تبدیل شود.