به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق ؛ "سیدمهدی طلایی مقدم" در جمع کارگران شرکت سنگ آهن مرکزی بافق، با توجه به همکاری و تعامل بین مردم و مسئولان استان و شهرستان اظهارکرد: مباحث و نگرانی هایی در یک ماه و اندی گذشته بوجود آمد که بحق بود و در نشست های متعددی پیرامون محرومیت منطقه و مشکلات معدن طرح شد.

فرمانداربافق با اشاره به برخی پیگیری ها در زمینه های عمرانی، جاده و گازرسانی به شهرستان،افزود: خوشبختانه آقای استاندار یکی از معاونین خودشان را به عنوان معاون معین برای پیگیری مسایل شهرستان بافق تعین کردند.

وی با اشاره به بحث واگذاری ۲۸ و نیم درصد سهام سنگ آهن بافق، گفت: استانداریزد، شورای تامین استان و شهرستان، امام جمعه بافق، نماینده های مجلس و اعضای شورای شهر و مجموعه کارگران شهرستان تلاش های بسیاری نموده اند و دستورات خوبی توسط هیئت دولت و وزرای مرتبط در این زمینه صادر و نامه ها و مصوبات بصورت مکتوب به استاندار یزد ابلاغ شد.

طلایی مقدم با اشاره به فعالیت کاریش در شهرهای مختلف، تصریح کرد: شهرستان بافق شرایط بسیار خوبی برای کار داشته و امیدوارم با وحدت و همدلی بتوانیم کارهای بزرگ و اساسی را در شهرستان انجام دهیم.

فرمانداربافق از تلاش های امام جمعه، شورای شهر و نماینده بافق در مجلس ، کارگران ، مدیر عامل شرکت سنگ آهن و کلیه عزیزان دست اندرکار بخصوص مردم ولایی و با بصیر بافق تقدیر و تشکر کرد.