به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ صبح امروز آیین تکریم و معارفه فرمانده منطقه انتظامی شهرستان بافق با حضور جانشین هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان یزد، امام جمعه و فرماندار بافق، اعضای شورای تامین، روسای شورای شهر و دادگستری، جمعی از مسئولان ادارات و اعضای کادر نیروی های نظامی و انتظامی در سالن اجلاس حضرت آیت الله حاج شیخ محمد تقی بافقی فرمانداری برگزار شد.

فرماندار شهرستان بافق در این مراسم ضمن خیر مقدم به مدعوین و اداي احترام به روان شهدای حادثه تروریستی اخير در ساختمان مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام راحل اظهار داشت: دو محور اصلی استان برای ورود اتباع بیگانه در جنوب غرب و مركز استان تحت  کنترل شدید قرار گرفته و لذا مسير ورود اتباع خارجی به سمت محورهای مواصلاتی بافق که بیشتر از سمت کرمان است تغيير يافته و می طلبد كه تدابیری برای ایست و بازرسی محور اندیشیده شود.

محمد زاده رحمانی همچنین در بخشی دیگری از سخنان خود به زحمات و تلاش های مجموعه نیروی انتظامی اشاره کرد و یادآور شد: امروز پلیس ارتباط تنگاتنگی با مردم برقرار کرده است و این عامل سبب شده تا مردم کوچکترین حادثه و اتفاق را با این نیروي خدمتگزار در میان بگذارند.

فرماندار بافق ابراز امیدواری کرد: فرهنگ اطمینان و اعتماد به پلیس در شهرستان و سایر نواحی کشوری همچنان جاری باشد.

وی ضمن تقدیر از زحمات سرهنگ بیگلری تصریح کرد: وی افسر وظیفه شناسی بود که توانست پلکانی مراحل رشد خود را در مجموعه ناجا طی کند.

زاده رحمانی همچنین انتخاب سرهنگ کمالی را به عنوان فرمانده انتظامی بافق تبریک گفت و خاطر نشان کرد: امیدواریم با تدبیر و درایتی که در وی سراغ داریم بتواند با تعامل و همکاری با مسئولین شهرستان در کار خود بیش از پیش موفق باشد.

در پایان این مراسم از زحمات "سرهنگ فرهاد بیگلری" فرمانده پیشین انتظامی شهرستان بافق تقدیر و "سرهنگ دوم محمد کمالی" به عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان بافق معرفی شد.