به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ ظهر امروز دوشنبه هفتم مهرماه، جلسه قرعه کشی و تعیین قطعات اراضی فاز یک متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن بافق با حضور معاون عمرانی فرماندار، نماینده دادستان، نمایندگان بنیاد مسکن استان، روسای ادارات راه و شهرسازی و بنیاد مسکن و برخی از متقاضیان در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

معاون عمرانی فرماندار در حاشیه این جلسه گفت: فرآیند ثبت نام از متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در بهمن ماه سال 98 آغاز و 140 نفر سهمیه به شهرستان بافق تخصیص داده شد که در ابتدا 520 نفر در سامانه ثبت نام نموده و که ازین تعداد تا پایان شهریور ماه 102 نفر افتتاح حساب نمودند.

مصطفی فتاحی ادامه داد: از تعداد افرادی که افتتاح حساب و پرونده خود را تکمیل نموده 72 نفر وجه مورد نیاز را به حساب واریز و در این جلسه اراضی هرکدام از این افراد قرعه کشی و مشخص شد.

وی تصریح کرد: متقاضیان که در فاز اول شرکت نموده با تکمیل پرونده خود در بنیاد مسکن و پس از آن با مراجعه به شهرداری و اخذ پروانه ساخت می توانند عملیات ساخت مسکن خود را آغاز نمایند.

معاون عمرانی فرماندار افزود: در شهرستان بافق محدودیتی جهت واگذاری زمین در طرح اقدام ملی به متقاضیان وجود ندارد و قرار است در آینده مجدد از متقاضیان دارای شرایط لازم، در سه گروه کارگران، فرهنگیان و نیروهای نظامی ثبت نام به عمل آید.