به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ جلسه كارگروه تخصصي اشتغال و سرمايه گذاري شهرستان با حضور معاون مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری یزد ، مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی یزد، کارشناس مسئول برنامه ریزی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان، فرماندار بافق و اعضاي كارگروه به منظور ارائه راهکارهای سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال در شهرستان در محل فرمانداري بافق برگزار شد.

فرماندار بافق در این نشست به بیان محور های سند توسعه شهرستان پرداخت و اظهارداشت: با توجه به محورهای پنج گانه سند توسعه شهرستان می طلبد سرمایه گذاران حقیقی در طرح های خرد حول این محورها به ویژه در بحث های صنایع جوار معدنی و جوار ریلی سرمایه گذاری کنند تا معضل بیکاری از شهرستان برطرف شود.

سید مهدی طلائی مقدم افزود: خوشبختانه شهرستان بافق در زمینه گردشگری و میراث فرهنگی در سه سال اخیر پیشرفت مناسبی داشته است که سرمایه گذاری در این بخش به عنوان یکی از محور های اساسی سند چشم انداز گامی موثر در رونق بخشیدن اقتصاد شهرستان می باشد.

وی از گردشگری به عنوان یک صنعت مورد تاکید نظام و دولت یاد کرد و تصریح کرد:باید از فرصت ایجاد شده شهرستان در این زمینه به نحو احسن استفاده شود و تا سال 96 مردم بافق طعم شیرین اقتصاد گردشگری را بچشند.

در ادامه این نشست حاضرین به بحث و تبادل نظر پیرامون راهکارهای سرمایه گذاری در بخش های مختلف شهرستان و رفع معضل اشتغال پرداختند.