مدیر روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ به مناسبت گرامیداشت 27 اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، جمعی از اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان با حضور در دفتر امام جمعه بافق با حجت الاسلام و المسلمین سلیمانی دیدار و گفتگو کردند.

مدیر روابط عمومی فرمانداری بافق در این دیدار ضمن گرامیداشت 27 اردیبهشت ماه، روابط عمومی را به عنوان حلقه واسط و اتصال دهنده ادارات، نهادها و سازمان ها به جامعه عنوان کرد و گفت: مدیران و روسای ادارات باید با فراهم آوردن زمینه و امکانات لازم در راستای تقویت هر چه بیشتر روابط عمومی ها گام بردارند.

سعید تشکری بافقی افزود: متاسفانه در بسیاری از ادارات و نهاد های ما روابط عمومی یک پست دوم یا مسوولیت دست چندم تعریف شده است، یعنی وقتی یک کارمند به همه وظایف سازمانی خود رسید، اگر زمانی باقی ماند به مسوولیت های روابط عمومی هم می پردازد و مسوولیت روابط عمومی هم معمولا از حد فضاسازی اداره در مناسبت های خاص فراتر نمی رود.

دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان بافق همچنین با اشاره به اینکه در سال های گذشته اقدامات بزرگ و موثری در کلیه بخش های شهرستان صورت گرفته اما نمود و بروز لازم و واقعی را در بین مردم نداشته است، ادامه داد: جز در تعدادی از ادارات و معادن شهرستان سایر ادارات اهمیت و بهای لازم را به موضوع روابط عمومی قائل نشده اند و همین امر سبب شده بسیاری از اقدامات توسعه ای شهرستان از دید عموم مردم پنهان بماند.

مدیر روابط عمومی فرمانداری در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: خوشبختانه در یکی دو سال اخیر با تعامل و همکاری صورت گرفته توانستیم جایگاه روابط عمومی ها را در سطح شهرستان ارتقا دهیم اما همچنان در این زمینه جای کار وجود دارد و با همت و تعامل مدیران ادارات می توان روابط عمومی ها را به جایگاه اصلی خود برسانیم.

سعید تشکری در پایان گزارش مختصری از عملکرد مجموعه خود ارائه کرد و گفت: تلاش کردیم علیرغم کمبود نیرو در این واحد رشد و توسعه در برخی شاخص ها را داشته باشیم که طی چند سال گذشته در ارزیابی های صورت گرفته در بین شهرستان های استان رتبه ممتاز را کسب نماییم.

در ادامه این جلسه حاضرین به بیان گزارش عملکرد و مشکلات کاری خود پرداختند.