فرماندار بافق در جلسه شورای آموزش و پرورش:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ یکصد و نود و هفتمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بافق شامگاه دوشنبه ۱۸ آذرماه، با حضور امام جمعه و فرماندار، مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی و جمعی از مسئولان و اعضای این شورا در محل تالار فرهنگیان برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین سلیمانی امام جمعه بافق در این جلسه بر اهمیت فرهنگ سازی مشارکت والدین در فعالیت های آموزشی مدارس تاکید کرد و اظهارداشت: خیران و والدین در مباحث آموزشی دانش آموزان و نیازهای مدارس مشارکت و تعامل بیشتری داشته باشند.

فرماندار بافق نیز در ادامه این جلسه با اشاره به اقدامات موثر و ارزشمندی که در چند سال اخیر در حوزه آموزش و پرورش شهرستان صورت گرفته، عنوان داشت: باید شاخص هایی تعریف شود تا نتایج اقدامات صورت گرفته نتیجه بخش باشد.

محمد زاده رحمانی افزود: افزایش تعداد پذیرفته شدگان در رشته های شاخص و در دانشگاه های معتبر کشور و همچنین افزایش سرانه فضای آموزشی شهرستان را میتوان به عنوان دو شاخص عملکردی تعریف نمود.

وی در ادامه لازمه دستیابی به اهداف آموزشی و تربیت دانش آموزانی موفق را حمایت و تعامل خانواده ها با مدارس و مجموعه آموزش و پرورش عنوان کرد و یاد آور شد: در نقاطی که دانش آموزان توانستند رتبه های برتر کنکور در رشته های شاخص را از آن خود کنند نقش خانواده در تعامل و همکاری با مدارس مشهود است.