معاون فرماندار بافق؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ صبح امروز نشست بررسی مسائل مربوط به کشتار دام در کشتارگاه بافق و همچنین موضوع تامین و توزیع گوشت قرمز و سفید در بافق با حضور معاون فرماندار، رییس اداره صنعت، معدن و تجارت، رییس دامپزشکی و برخی دیگر از مسئولان مرتبط با این حوزه در محل فرمانداری برگزار شد.

معاون فرماندار بافق در این نشست با بیان اینکه جنسیت دام کشتار شده یکی از عوامل اصلی تعیین قیمت فرآورده های گوشتی می باشد لذا شهروندان باید در هنگام تهیه فرآورده های گوشت قرمز از قصابی های سطح شهر توجه لازم در جنسیت دام مورد نظر داشته باشند.

محمد علی طالعی افزود: برچسب گذاری تعیین جنسیت در زمان کشتار دام میتواند به شهروندان در تشخیص این موضوع کمک کند که باید پیگیری های لازم از سوی مسئولان مربوطه در جهت رعایت این مسئله صورت گیرد.

وی همچنین تصریح کرد: جهت تنظیم بازار گوشت مرغ شهرستان در هفته گذشته بیش از 3 و نیم تن توزیع شده است و از امروز نیز توزیع 8 و نیم تن گوشت مرغ دیگر آغاز می شود.

در ادامه این نشست رییس اداره صنعت، معدن و تجارت ضمن معرفی سامانه استعلام قیمت گوشت مرغ در استان یزد گفت: شهروندان در استان یزد می توانند با شماره گیری تلفن 03536360444 از قیمت روز گوشت مرغ مطلع شوند.

ولی الله رنجبر همچنین به تعیین قیمت لبنیات در جلسه اخیر کارگروه تنظیم بازار شهرستان اشاره کرد و افزود:در شهرستان بافق قیمت هر کیلو شیرگاو 2100 تومان و هر کیلو ماست نیز 3450 تومان باید به دست مصرف کننده برسد.

وی همچنین از شهروندان خواست تا هرگونه تخلف در قیمت کالاها در بازار شهرستان را با سامانه 124 در میان بگذارند.