فرماندار بافق تاکید کرد:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ در آستانه هفته مبارزه با مواد مخدر، شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر بافق با حضور فرماندار بافق ،دادستان ، فرمانده نیروی انتظامی و جمعی از اعضای این شورا ،در محل فرمانداری تشکیل جلسه داد.

فرمانداربافق در این نشست بر ضرروت همدلی و وحدت بین مسئولان و مردم در رسیدن به اهداف تاکید نمود و اظهارداشت: لازمه ریشه کنی معضلات اجتماعی از  جمله قاچاق و مصرف مواد مخدر گسترش همصدایی و وحدت بین مسئولان و مردم در جامعه می باشد.

سیدمهدی طلایی مقدم در ادامه بر ضرورت برنامه ریزی مدون پیرامون توسعه در صنایع شهرستان در تامین نیروی کار در آینده تاکید کرد و افزود: توسعه شهرستان در مباحث مختلف از جمله توسعه در صنایع جوار معدنی و جوار ریلی باید با برنامه ریزی مناسب صورت گیرد تا شهرستان در آینده دچار چالش و معضلات اجتماعی و فرهنگی نشود.

وی با بیان اینکه با تکمیل طرح های در حال احداث ، شهرستان بافق در آینده نیازمند ورود نیروی کار غیربومی می شود ،تصریح کرد: از هم اکنون باید تمهیدات  و برنامه ریزی لازم در زمینه ساماندهی نیروی های غیربومی در شهرستان صورت گیرد تا مسائل و معضلاتی که دیگر مناطق با آن درگیر هستند در این شهرستان ایجاد نشود.

فرماندار بافق در ادامه ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های اعضای این شورای گفت: با توجه به نزدیک بودن هفته مبارزه با مواد مخدر ضروری است تمامی ارگانها و نهادها همکاری لازم در برگزاری هرچه باشکوه تر برنامه های این هفته داشته باشند.

در ادامه هرکدام از اعضاء به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده توسط دستگاههای مربوطه پرداختند و بر روی آسیب شناسی اعتیاد و عملیاتی کردن طرح های مصوب شده تاکید کردند.