فرماندار بافق:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ سید مهدی طلایی مقدم در مراسم تکریم و معارفه فرماندار شهرستان بافق ضمن تشکر از زحمات زاده رحمانی و شاه حسینی در فرمانداری بافق و آرزوی سلامتی برای امام جمعه شهرستان،در بحث نیروی انسانی و لزوم توجه به آن تاکید کرد: با توجه به پیشرفت در حوزه تکنولوژی،نیروی انسانی هنوز هم حرف اول را می زند و باید قدر منابع انسانی و داشته هایمان را بدانیم.

وی با اشاره به ظرفیت های شهرستان بافق و شخصیت های برجسته که از گذشته تاکنون وجود داشته و دارد،افزود: وجود طالبی استاندار یزد و دید وسیع وی به موضوعات،نماینده مجلس شورای اسلامی و محوریت امام جمعه شهرستان،مدیران عامل بومی شرکت سنگ آهن و اقدامات ارزنده آنان،داشته هایی هستند که باید قدر آن را دانست.

طلایی مقدم با بیان اینکه سند توسعه شهرستان عملی نمی شود مگر به یک شرط که صدای واحدی از بافق به گوش استان برسد،اظهار کرد: رمز موفقیت بافق طی چند سال گذشته همین بوده است .

وی با اشاره به نقش رسانه های بافق که میتواند کمک به مدیران در راستای رسیدن به اهداف کند،گفت: هرگز نباید به رسانه ها به عنوان تهدید نگاه کرد بلکه فرصتی است تا یک مدیر همواره خود را در اتاق شیشه ای ببیند و بداند تحت نظر است.

فرماندار بافق بیان کرد: محور حرکت من همان سند توسعه چشم انداز شهرستان است.

منبع: آفتاب بافق/