سرپرست فرمانداری بافق:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ جلسه ستاد پیشگیری،هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان بافق صبح روز سه شنبه در محل فرمانداری بافق برگزار شد.

شاه حسینی سرپرست فرمانداری بافق در این جلسه با اشاره به وظایف کارگروه مدیریت بحران در هماهنگی بین بخشی دستگاه های اجرایی،عمرانی و عملیاتی شهرستان بیان کرد: مهمترین این وظایف پیشگیری از وقوع حوادث در هر منطقه است. پیش بینی و آینده نگری اتفاقاتی که می تواند شهرستان را با مشکل و چالش مواجه کند و در صورت وقوع آن نقش هر کدام از ما چیست؟ و چقدر آمادگی مقابله با آن را داریم.

وی یکی از دلایل برگزاری مانورها در طول سال را ارزیابی آمادگی دستگاه ها برای مقابله با حوادث احتمالی دانست و افزود:  علت برگزاری این جلسات بررسی مسائل،اشکالات و امکانات است که باید برای آن برنامه ریزی کرد و باید به روز باشیم.

شاه حسینی با تاکید بر ضرورت تعامل بین بخشی در مدیریت بحران و حوادث،تصریح کرد:در صورت وقوع حادثه ای نباید تصور شود که این تنها مشکل یک دستگاه است بلکه مرتبط با تمام شهرستان می باشد و همه امکانات باید بسیج شوند تا مرتفع شود.

وی برخی حوادث را جبران ناپذیر دانست که دامنه آن با زندگی ،آرامش و سلامت مردم ارتباط دارد و گفت: هر دستگاه باید تلاش خود را در مدیریت حوادثی که می تواند به حداقل برسد، انجام دهد. خبر: ن.رادمنش