به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ رئیس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان بافق در این مراسم با محکوم کردن جنایات آل سعود ، گفت: شیخ نمر شهیدی بود که در اوج مظلومیت در میان خفقان و دیکتاتوری به نام وهابیت به شهادت رسید .

حجت الاسلام محمدعلی کارگران افزود: این روحانی شیعه در راستای بیداری مردم و مبارزه با تروریست گام برداشت که دشمن نتوانست این حرکت را تحمل کند و این عالم گرانقدر را شهید کرد.

وی گفت: جهان اسلام در آتش تفرقه و افراط‌ گری دشمنان اسلام گرفتار شده است و ضرورت دنیای اسلام، حفظ اتحاد و اتفاق بین امت اسلامی برای دفع فتنه‌های دشمنان است.

کارگران با بیان اینکه شهادت شیخ نمر درسهای زیادی برای مسلمانان دارد، گفت: یکی از مهمترین این درس‌ها این است که یک عالم حتی در اوج خفقان نیز باید به وظایف خود در قبال اسلام عمل کند.

این روحانی افزود: علما در دین اسلام جایگاه بالایی دارند که با شهادت هرعالم در مکتب اسلام حفره ای ایجاد می شود که هیچ چیز قابل جبران آن نخواهد بود.

رئيس اداره اوقاف و امور خيريه بافق تصریح کرد: در آینده‌ای نزدیک، خون پاک و به ناحق ریخته شده شیخ نمر و سایر شهدای اسلام ، حکومت پادشاهی و پوسیده آل‌سعود را نابود می کند.

در پایان این آئین شرکت‌کنندگان با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر آل سعود و مرگ بر اسرائیل این جنایت آل سعود را محکوم کردند.

در حاشیه ی این مراسم گروهی از کودکان بافقی جنایات آل سعود را در قالب مسابقه نقاشی به تصویر کشیدند.