رییس حوزه شعب بانک ملت استان یزد عنوان نمود؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق ؛ مالک ضرغامی رییس حوزه شعب بانک ملت استان یزد به همراه محمد فلاحت مقدم ،رییس جدید شعبه بانک ملت بافق با فرماندار این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

رییس حوزه3 شعب بانک ملت استان یزد در این دیدار به ارائه گزارشی از عملکرد شعب بانک ملت استان یزد به ویژه شعبه بافق در زمینه های سپرده پذیری و ارائه تسهیلات به مشتریان خود پرداخت و گفت: شعبه بانک ملت بافق توانسته است با دسترسی به پارامترهای مورد نظر از جمله اعطای تسهیلات کلان و خرد، بهره گیری از خدمات نوین بانکی و سود آوری از رتبه درجه دو به درجه یک ارتقا پیدا کند.

مالک ضرغامی همچنین اضافه کرد: شعبه بانک ملت بافق اولین شعبه ای می باشد که در بین شعب استان یزد توانسته به رتبه درجه یک دست یابد.

وی با اشاره به تشکیل 707 مورد پرونده وام ازدواج در شعبه بافق تاکنون اشاره کرد و افزود:بانک ملت اولین بانک در زمینه پرداخت وام ازدواج یکصد میلیون ریالی می باشد که از اول تیرماه این وام را به زوج های جوان پرداخت نموده است.

ضرغامی همچنین عنوان کرد: بیش از 95 درصد از متقاضیان وام ، متقاضی در تسهیلات خرد می باشند که تاکنون بالغ بر 2200 پرونده تسهیلات خرد در شعبه بافق تشکیل شده است.

در ادامه این دیدار سید مهدی طلایی مقدم فرماندار بافق ضمن عرض خیرمقدم و آرزوی موفقیت برای رییس جدید شعبه بانک ملت در شهرستان بافق اعلام کرد: فرمانداری بافق آمادگی دارد تا در تمامی زمینه های اقتصادی به ویژه در سرمایه کذاری های صنایع و ایجاد اشتغال همکاری لازم را با بانک های عامل و بانک ملت داشته باشد.

لازم به ذکر است بانک ملت تنها بانک عامل می باشد که در صنایع جوارمعدنی شهرستان بافق (مجتمع فولاد بافق) به صورت مستقیم سرمایه گذاری نموده است.