امام جمعه بافق در دیدار فرماندار و مسئولان:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ در سومین روز از هفته دولت فرماندار بافق به همراه جمعی از مسئولین ادارات با امام جمعه دیدار کردند.

حجة الاسلام و المسلمین سلیمانی در این برنامه با اشاره به مشکلات کنونی کشور وظیفه اصلی مسئولان را برخورد صحیح با مردم همراه با صبر عنوان کرد و تصریح کرد: مردم پایه های نظام هستند و بدون آنان هیچ جایگاهی نخواهیم داشت، چرا که صحنه همیشه با حضور مردم دیده می شود و آنان هستند که نقش موثر در راهپیمایی ها و انتخابات ایفا می کنند و هر کجا نیاز بود برای دفاع از نظام،انقلاب و کشور وارد میدان شدند.

حجة الاسلام والمسلمین سلیمانی امام جمعه بافق با تبریک اعیاد پیش رو و گرامیداشت هفته دولت بیان داشت: شهیدان رجایی و باهنر چهره های ارزشمند و فداکار این کشور هستند که قبل از انقلاب وارد صحنه سیاسی شدند و در اسارت زندان مورد شکنجه قرار گرفتند و بعد از آن در عرصه خدمت به مردم ظاهر شدند و به دست منافقین به شهادت رسیدند.

وی با اشاره به شخصیت رجایی و باهنر و دیدار با این شهیدان گفت:  شهید رجایی تحصیلات کارشناسی ریاضی داشتند و 5 سال به امر تدریس پرداختند و زمانی که وارد عرصه سیاست شد با سفر به کشورهای ترکیه،فرانسه و یکی از مناطق سوریه جنگ های پارتیزانی را فرا گرفت.وی پس از بازگشت به ایران دستگیر و حدود 3 ماه در زندان به سر برد که پس از آزادی مبارزات خود را به همراه شهید بهشتی و مرحوم هاشمی رفسنجانی در تهران اغاز کرد.اما مجدد دستگیر شد و حدود 5 سال در زندان مورد شکنجه قرار گرفت.

سلیمانی ادامه داد: درباره شهید باهنر زمانی که ایشان به حوزه علمیه قم آمدند،متفرقه مدرک دیپلم را اخذ و در دانشگاه شرکت کرد و دکترای الهیات و لیسانس علوم تربیتی را دریافت نمود. وی کتاب های تعلیمات دینی را به همراه مرحوم رضا روزبه در آموزش و پرورش و بعد حسینیه ارشاد می نوشتند و ارتباط بسیاری با شخصیت هایی چون شهید بهشتی،هاشمی رفسنجانی و مهدوی کرمانی  یکی از مبارزان پر تلاش انقلاب داشتند.

امام جمعه بافق رجایی و باهنر را الگوی همه دولت ها دانست که با وجود سبک زندگی ساده هرگز دست از مبارزه برنداشتند و یادآور شد: همه دولتمردان پس از پیروزی انقلاب تلاش کردند تا به کشور و مردم خدمت کنند،اگر به تاریخچه هسته ای کشور توجه شود،تلاش شهیدان رجایی و باهنر را در این زمینه و روزهای اول نظام خواهیم دید و در نهایت دشمنان که متوجه این موضوع بودند آنان را در رویداد 8 شهریور ترور کردند.

وی با اشاره به حوادث غیرمترقبه یکسال گذشته کشور و تلاش دولت در این زمینه گفت: در طول این مدت مسائل سیاسی متعددی برای مردم، نظام و انقلاب پیش آمد که همه تلاش می کنند تا آنان را حل کنند و کسی دنبال ضایع کردن خود در موقعیت پیش آمده نیست.

سلیمانی با توجه به مشکلات کنونی کشور وظیفه اصلی مسئولان را برخورد صحیح با مردم همراه با صبر عنوان کرد و تصریح کرد: مردم پایه های نظام هستند و بدون آنان هیچ جایگاهی نخواهیم داشت، چرا که صحنه همیشه با حضور مردم دیده می شود و آنان هستند که نقش موثر در راهپیمایی ها و انتخابات ایفا می کنند و هر کجا نیاز بود برای دفاع از نظام،انقلاب و کشور وارد میدان شدند.

امام جمعه بافق در پایان سخنان خود با آرزوی خدمتگزاری هر چه بیشتر مسئولین برای کشور اظهار کرد: ان شاءالله در این جنگ که دشمن خیال سرنگونی نظام را در سر دارد، پیروز خواهیم شد و همانطور که در این 40 سال با وحدت و ایستادگی نقشه های دشمنان را خنثی کردیم، بار دیگر خط بطلان بر باور آنان خواهیم کشید.

.خبر:آفتاب بافق