فرماندار بافق در ستاد انتخابات شهرستان

به گزارش كميته تبليغات و اطلاع رساني ستاد انتخابات شهرستان بافق ؛ ستاد انتخابات شهرستان بافق با حضور فرماندار و مسئولان كميته هاي اصلي ستاد در محل فرمانداري بافق برگزار شد.

فرماندار بافق در اين نشست با تاكيد بر قانون مداري و اجراي دقيق موارد قانوني در انتخابات گفت : مسئله اصلي در برگزاري انتخابات عمل به موارد قانوني و صيانت از آراء مردم مي باشد.

سيد مهدي طلايي مقدم از مشخص شدن اعضاي شعب اخذ راي توسط هيات هاي اجرايي ، نظارت و بازرسي خبر داد و خاطر نشان كرد : بيش از 440 نفر در انتخابات هفتم اسفند نسبت به اخذ راي ، نظارت و بازرسي بر انتخابات همكاري مي كنند.

وي بازديد و بررسي شعب اخذ راي مورد تاكيد قرار داد و افزود : شعب اخذ راي مي بايست از تمام لحاظ تامين و هيچ گونه مشكلي براي اخذ راي وجود نداشته باشد.

فرماندار بافق در ادامه با تاکید بر اینکه حضور مردم در انتخابات امری ضروری است گفت: تمامی دستگاه‌ها و نهادهای برگزار کننده انتخابات با برنامه‌ریزی دقیق مبتنی بر قانون و قانونمداری می‌تواند باعث حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای شوند.

در پايان مسئولان كميته هاي ستاد انتخابات شهرستان بافق به ارائه گزارش عملكرد طي يك ماه گذشته پرداخته و مشكلات و موانع موجود را مورد بررسي قرار دادند.