سرپرست فرمانداری بافق:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ نشست بررسی پیشرفت پروژه های عمرانی شهرستان بافق با حضور صادقیان معاون عمرانی استاندار یزد، مدیران کل استان و جمعی از مسئولان بافق به میزبانی شرکت سنگ آهن مرکزی در هتل نیکان برگزار شد.

شاه حسینی سرپرست فرمانداری بافق ضمن خوش آمد گویی به معاون عمرانی استانداری یزد و هیئت همراه، یکی از مشکلات شهرستان هایی که واحد های بزرگ صنعتی معدنی دارند را انجام مسئولیت های اجتماعی خود با چالش و مطالبات مردم دانست و گفت: در شهرستان بافق مجموعه شرکت سنگ آهن مرکزی با مدیریت فلاح در ایفای مسئولیت های اجتماعی جزء بهترین ها در استان است و صمیمانه از وی تشکر می کنم و امیدواریم این نگاه مثبت وی به عمران و آبادانی شهر ادامه داشته و منشاء خیر و برکت برای مردم بافق باشد.
وی در بحث مسکن و گرانی زمین در بافق که دغدغه خانواده ها اظهار کرد: یک جوان بافقی وقتی بخواهد زمینی خریداری کند با قیمت های بسیار بالا که با مناطق بالانشین شهر یزد برابری می کند مواجه می شود و این قابل قبول نیست.دولت باید در این زمینه ورود پیدا کند و مسئولان مربوطه در استان باید به هر نحوی با نگاه ویژه و در چهارچوب قانون این موضوع را حل نمایند.

شاه حسینی با توجه به تعداد زیادی زمین با کاربری صنعتی در نقاط مختلف شهرستان به ویژه در شهرک صنعتی واگذار شده که پس از گذشت چندسال کاری انجام نگرفته ،تاکید کرد: باید این زمین ها خلع ید شوند و افراد سرمایه گذار جایگزین آنان شوند.

وی خاطر نشان کرد: ما در بافق متقاضی ساخت مدرسه غیر انتفاعی داریم که مشکل زمین دارد.

سرپرست فرمانداری بافق در حوزه راه خواهان حل مشکلات جاده بافق – بهاباد  و جاده سیروس آباد شد و افزود: مشکل گازرسانی روستاهای بافق که مسیر عبور آن از بهاباد است و واحد های قبل بافق از جمله پرورش ماهی حل شود.

شاه حسینی در بخش دیگر سخنان خود از مدیران کل استان گلایه کرد و گفت: مدیران کل به شهرستان ها سفر کنند. 2 درصد معادن باید به کمک پروژه های عمرانی آید و نباید در استان بخاطر این موضوع، سهم شهرستان از تملک دارایی و اعتبارات ملی به خوبی توزیع نشود. به شهرستان های محروم توجه کنید اما نگاه عدالت محوری جاری باشد.منبع: آفتاب بافق/