امام جمعه بافق:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ حجت الاسلام و المسلمین سلیمانی امام جمعه بافق در جلسه شورای اداری شهرستان با تشکر از شورای تامین شهرستان و نیروهای نظامی و انتظامی برای اجرای مطلوب مراسمات عزاداری محرم اظهار کرد: از عملکرد منبری ها به ویژه غیربومی ها راضی نیستم.

وی با اشاره به حضور بیش از 2 هزار نفر شهروندان بافقی غیرساکن در مراسمات روز عاشورا از عموم مردم، هیئت ها و مسئولان به جهت برگزاری باشکوه مراسمات عزاداری تشکر کرد و افزود: خوشبختانه آگاهی و بصیرت مردم بالا رفته است و دیگر مانند گذشته آن روحیاتی که در بین هیئت ها بود وجود ندارد و این قابل تقدیر است.

سلیمانی همچنین با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، امنیت کشور را وابسته به نیروهای مسلح دانست و بیان کرد: باید تلاش کرد تا آنچه در شأن است در هفته دفاع مقدس انجام شود.

وی با بیان جملاتی از امیرالمومنین به کارگزاران و افرادی که در نظام حکومتی وی حاکم بودند، گفت: حضرت علی (ع) به 4 مورد اشاره داشتند که آن 1- گرفتن مالیات در راستای خدمت رسانی به مردم،2- ایجاد امنیت و آرامش و جلوگیری از چالش ها و اختلافات در بین مردم،3- اصلاح امور مردم از جهت مادی، معنوی، فرهنگی ودینی و 4- عمران و آبادانی روستاها است.

امام جمعه بافق خطاب به مسئولان شهرستان گفت: مسئولان با مردم ارتباط تنگاتنگ داشته باشند،موفقیت نظام ما بخاطر پیشتیبانی مردم است.

 وی در بحث برگزاری یادمان های شهدا از رئیس بنیاد شهید  وامور ایثارگران شهرستان بافق خواهان شد، هماهنگی و برنامه ریزی لازم با مسئولان مربوطه انجام گیرد.منبع: آفتاب بافق/