به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق ، معاون سیاسی و امنیتی استاندار یزد، در مراسم تودیع و معارفه معاون فرماندار شهرستان بافق اظهار داشت: تفاهم کلی در برنامه‌ها و سیاست‌های راهبردی توسعه شهرستان بافق باید در دستور کار فرمانداری قرار گیرد.

محمدعلی طالبی، استفاده از تجربیات افراد مجرب و اندیشمند را موجب پیشرفت امور و رشد و تعالی منطقه دانست و افزود: معاون جدید باید با تکمیل تیم قوی در فرمانداری و بهره‌گیری از دانش و اندیشه نوین نخبگان، مسیر توسعه پایدار شهرستان را هموار کند.

وی همچنین همکاری و تعامل را ضامن دستیابی به رشد و تعالی عنوان و تصریح کرد: ایجاد وفاق و همدلی و بهره‌گیری از نیروهای خلاق و دلسوز موجب رونق و توسعه همه‌جانبه شهرستان بافق خواهد شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد با اشاره به سند چشم‌انداز شهرستان بافق خاطرنشان کرد: این شهرستان به لحاظ داشتن ظرفیت‌های معدنی برای تحقق سند چشم‌انداز 1404 نیاز به برنامه‌ریزی اصولی دارد.

فرماندار بافق هم در این مراسم ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز فتح خرمشهر بیان کرد: فتح و پیروزی سوم خرداد که به نام روز غرور ملی نام گرفته، آنقدر عظمت دارد که هنوز هم پس گذشت سه دهه در سالروز آن کام ملت ایران اسلامی شیرین و گوارا می‌شود.

سید مهدی طلایی‌مقدم افزود: رزمندگان اسلام و دلاورمردان عملیات فتح خرمشهر در چنین روزی اقتدار نظام و انقلاب را به رخ جهانیان کشیدند.

وی همچنین به 14 و 15 خرداد اشاره کرد و بیان داشت: مردم ولایتمدار شهرستان بافق آمادگی دارند در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و راهپیمایی قیام 15 خرداد باشکوه‌تر از گذشته شرکت کنند.

فرماندار بافق در مورد اعزام کاروان‌ها برای شرکت در مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، اعلام آمادگی کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه گزینه‌های زیادی برای احراز پست معاونت فرمانداری شهرستان بافق پیشنهاد شده است، خاطرنشان کرد: با رایزنی و مشورت با امام جمعه و سایر مسئولان ذیربط، در نهایت یکی از افراد بومی و پرتلاش این شهرستان، انتخاب شد که امروز شاهد معارفه او هستیم.

فرماندار بافق ابراز امیدواری کرد: با پشتکار و تجربه معاون جدید، شاهد پیشرفت و توسعه در همه عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی این شهرستان باشیم.

طلایی‌مقدم، داشتن برنامه را رمز موفقیت دانست و از همه دستگاه‌های اجرایی خواست تا با همفکری، همکاری و برنامه‌ریزی در راستای تحقق آرمان‌های بلند نظام و انقلاب تلاش کنند.

در این مراسم ضمن قدردانی از تلاش‌های علی‌اصغر رنجبر، با قرائت حکم استاندار یزد، محمدعلی طالعی به عنوان معاون جدید فرماندار بافق معرفی شد.

عضویت در شورای اسلامی شهر، رئیس دانشگاه پیام نور بافق، کارشناس پژوهش و تحقیق آموزش و پرورش این شهرستان از سوابق کاری محمدعلی طالعی است.