سرپرست فرمانداری بافق:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛  مدیر شبکه بهداشت و درمان بافق به همراه رییس مرکز بهداشت، رییس اورژانس پیش بیمارستانی(اورژانس 115) و مدیر داخلی بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) با سرپرست فرمانداری شهرستان دیدار و گفتگو نمودند.

سرپرست فرمانداری بافق در این دیدار ضمن تشکر و قدردانی از تلاش کلیه کادر درمان در طول سال به ویژه هفته های گذشته که درگیر موضوع ویروس کرونا هستند، عنوان داشت: همه افرادی که در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا بوده اند قطعا جز مجاهدان در راه خدا محسوب می شوند و این تلاش و همت ایشان برگ زرینی بر دفتر پر افتخار مجموعه کادر درمان کشور بوده است.

محمدعلی شاه حسینی با اشاره به اینکه مردم نیز همواره قدردان فعالان این عرصه بوده اند، یاد آور شد: همگان در این ایام مشاهده کردند که جنگ و جبهه فقط در حوزه نظامی نیست و برخی مواقع در سایر حوزه ها نیز شرایط مبارزه ایجاد می شود که تاکنون پزشکان و کادر درمان ما پیروز نبرد با این ویروس منحوس بوده اند.

 وی ادامه داد: خوشبختانه در موضوع بهداشت و درمان در شهرستان اقدامات خوبی نسبت به برخی دیگر از شهرستان های استان با همکاری واحد های معدنی صورت گرفته و این نمایانگر این است که بخش های معدنی و اقتصادی نقش و مسئولیت اجتماعی خود را به نحو مطلوب ایفا کرده اند.

وی سلامت و امنیت را دو نعمت مهم برای هر انسان عنوان کرد و افزود: تا زمانی که در این سمت حضور داشته باشم با تمام وجود برای حفظ و ارتقای این دو نعمت شهروندان یعنی سلامت و امنیت، از هیچ تلاش و همکاری فرو گذاری نخواهم نمود.

وی با اعلام آمادگی جهت پیشبرد پروژه و برنامه هایی که قبلا آغاز شده است، تصریح کرد: موضوع بهداشت و سلامت شهروندان اولویت اول کاری فرمانداری و سایر مسئولان اجرایی هست و با همکاری و تعامل بین بخشی و نیازمندی ها را برطرف و پروژه های این بخش را به سرانجام خواهیم رساند.

در ابتدای این جلسه نیز سایر اعضای حاضر به بیان گزارشی از اقدامات صورت گرفته در مجموعه کاری خود پرداخته و مسائل و مشکلات خود را مطرح نمودند.