سرپرست فرمانداری بافق:

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ صبح روز سه شنبه اول مهرماه، در دومین روز از هفته دفاع مقدس زنگ ایثار و مقاومت با حضور سرپرست فرمانداری بافق، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، بخشدار مرکزی، مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن، نماینده ولی فقیه در سپاه، مدیر آموزش و پرورش شهرستان و جمعی دیگر از مدیران و معاونین آموزش و پرورش در مدرسه نمونه اندیشه طنین انداز شد.

مدیر آموزش و پرورش بافق در ابتدای این مراسم با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهیدان به ویژه 66 دانش آموزشهید و 10 شهید معلم شهرستان و خیر مقدم به مسئولان حاضر، از برگزارکنندگان این مراسم، مدیر و کادر اجرایی آموزشگاه نمونه اندیشه و بسیج دانش آموزی در برپایی نمایشگاه، گروه سرود شرکت سنگ آهن، کانون فجر و باهنر، کتابخانه منتظران مهدی و همکاران خود در آموزش و پرورش و اصحاب رسانه تشکر و قدردانی کرد.

سپس سرپرست فرمانداری بافق با بیان اینکه مطالب متعددی درباره دفاع مقدس در فضای مجازی دیده یا شنیده ایم، گفت: برخی در مقابل این جریان بی انصافی و موضع گیری می کنند و یا از روی نقد دلسوزانه با نظام دشمنی می کنند.

سید مهدی طلائی مقدم ادامه داد: اوایل دهه چهل شخصیتی در جهان اسلام به نام خمینی ظهور کرد که هدف آن استقرار عدل و عدالت و جلوگیری از تبعیض و بازگشت و حرکت کشور در مسیر اسلام بود.

امام(ره) در آن برهه زمانی تنها بودند اما عده ای که آینده نگری ایشان را می دیدند جان خود را کف دست قرار دادند و به میدان آمدند. وی با اشاره نقش آفرینی همه اقشار مختلف کشور حتی زنان در پشتیبانی از جبهه ها برای پیروزی در جنگ، تصریح کرد: نتیجه جنگ هشت ساله و خون هزاران شهید امنیت امروز کشور است و باید قدر آن را دانست و از فرصت ها حداکثر استفاده را کرد.

سرپرست فرمانداری بافق خطاب به دانش آموزان آنان را آینده سازان این کشور دانست و گفت: مقام معظم رهبری تحصیل،تهذیب و ورزش را به دانش آموزان توصیه کردند، تحصیل را در اولویت قرار دهید چرا که شما مسئولان آینده این مملکت هستید و همه باید گوش به فرمان رهبری با وفاق و همدلی از این برهه حساس همچون هشت سال دفاع مقدس گذر کنیم.

افتتاح نمایشگاه دفاع مقدس، نواختن زنگ ایثار و مقاومت، دکلمه خوانی، اجرای گروه سرود توسط دانش آموزان طرح شهید بهنام محمدی از آموزشگاه شیخ محمد تقی بافقی از دیگر رنامه های این مراسم بود.منبع: آفتاب بافق/