در نشست کارشناسان روابط عمومي ادارات بافق مطرح شد

به گزارش روابط عمومي فرماندار بافق ، سومين نشست کارشناسان روابط عمومي ادارات بافق با حضور کارشناسان روابط عمومي اين شهرستان برگزار شد.

مسئول روابط عمومي فرمانداري بافق در اين نشست به بيان اهداف برگزاري اين نشست پرداخت و گفت: دشواري و حساسيت و اهميت كار در حوزه روابط عمومي بر هيچ كس پوشيده نيست و تلاشگران اين عرصه، نقش بسزايي را در تنوير افكار عمومي، روشنگري و برقراري ارتباط سازنده ميان دولت و مردم ايفا مي‌كنند.

"علي حسن پور" با اشاره به بالا بردن سطح کيفيت کار و عملکرد مسئولان روابط عمومي گفت : سعي داريم از طريق مرکز آموزش فني و حرفه اي امام علي شهرستان ، دوره هاي آموزشي در مقاطع مختلف را براي كارشناسان روابط عمومي بافق برگزار نماييم.

وي با تاكيد بر اينكه کارشناسان روابط عمومي با داشتن روحيه تعامل، همكاري و ارتباط نزديک با مطبوعات و خبرگزاري ها مي تواند تلاش ها و عملکرد سازمان يا اداره مربوطه را نشان دهد ، خاطر نشان کرد : با اطلاع رساني سنجيده، به روز و مستند مي توان اميد و اعتماد مردم را نسبت به عملکرد ادارات بالا برد.

حسن پور ضمن برشمردن وظايف و مسئوليت هاي روابط عمومي، از نقش بسيار مهم و كليدي روابط عمومي در رسيدن به اهداف و برنامه هاي سازمان مربوطه گفت: بدون شك مديران ، علاقمند به انعكاس عملكرد و آشنايي مردم با فعاليت ها و دستاوردهاي سازمان و اداره تحت مديريت خود هستند.

در ادامه اين نشست مدير مسئول سايت خبري بافق فردا و برخي از کارشناسان روابط عمومي پيرامون مباحث خبر و فعاليتهاي روابط عمومي به بيان ديدگاههاي خود پرداختند.

گفتني است؛ تسريع در ارسال و انعکاس به موقع اخبار و عملکرد ادارات به نشريات و خبرگزاري؛ برگزاري دوره هاي آموزشي ، ساخت نرم افزار جامع روابط عمومي و سايت خبري شوراي هماهنگي روابط عمومي هاي شهرستان و راه اندازي صندوق قرض الحسنه شوراي هماهنگي روابط عمومي شهرستان بافق از مهمترين مصوبات اين نشست بود.