به گزارش كميته تبليغات و اطلاع رساني ستاد انتخابات شهرستان بافق ؛ نشست آموزشي – توجيهي اعضاي شعب اخذ راي با حضور فرماندار بافق ، هياتهاي اجرايي ، نظارت ، بازرسي در سالن همايش هاي آهنشهر بافق برگزار شد.

فرماندار بافق در اين نشست از همراهي و همدلي كه بين هيات هاي اجرايي ، نظارت و بازرسي در برگزاري انتخابات 7 اسفند بود ، تقدير كرد و گفت : انتخابات 7 اسفند يك روز باشكوه ، بي نظير و بيادماندني براي شهرستان بافق بود.

سيد مهدي طلايي مقدم با تاكيد بر نظم و آرامش حاكم بر فضاي انتخابات در شهرستان بافق از مجريان ، دست اندركاران و بازرسان انتخابات خواست رعايت اصل بي طرفي را مانند مرحله اول در اين حوزه انتخابيه در دستور كار خود دهند.

وي با اشاره به سطح بالاي شعور سياسي مردم بافق، افزود : مشاركت گسترده و حضور 96/2 درصدي مردم در دور اول انتخابات در سطح كشور بي نظير و مثال زدني است و اميدواريم با همدلي و همصدايي شاهد حضور 100 درصدي مردم در پاي صندوق هاي اخذ راي باشيم.

رئيس هيات اجرايي انتخابات شهرستان بافق خاطر نشان كرد : تمامي زيرساختها و امكانات براي برگزاري انتخابات در دهم ارديبهشت ماه در شهرستان بافق فراهم مي باشد و اميدواريم كه مجريان برگزاري انتخابات رعايت اصل بي طرفي ، قانون مداري و امانت داري از آراء مردم را سرلوحه كار خود قرار دهند.

طلايي مقدم در ادامه به روند برگزاري ، شرايط شركت كنندگان در مرحله دوم و حساسيت بالاي اين دوره در سطح كلان اشاره كرد و همگان را بر حضوري پرشور و حماسي دعوت كرد.

سپس رئيس هيات نظارت برانتخابات شهرستان بافق از تمام دست اندركاران برگزاري انتخابات در مرحله تقدير كرد و همدلي و وحدتي كه بين مسئولان و مردم بود را دليل حضور گسترده مردم در انتخابات 7 اسفند ماه خواند.

احمد برزگري در ادامه به برخي قوانين و مقررات لازم در روز راي گيري اشاره كرد و تمام عوامل خواست اصل قانون و بي طرفي را ملاك عمل خود قرار دهند.

پايان بخش اين نشست آموزشي ، مسئول كميته آموزش ستاد انتخابات شهرستان بافق با ارائه بسته آموزشي به مطالبي از جمله وظايف اعضاي شعبه و روند راي گيري در شعب ، تخلافات انتخاباتي  اشاره كرد و به اعضاي شعب و نمايندگان فرماندار توصيه هايي را تاكيد نمود.