در محل اتاق بازرگاني صنعت و كشاورزي استان یزد؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ به دعوت دكتر افضلي پور رييس اتاق بازرگانی صنعت و کشاورزی استان یزد در نشستی با حضور فرماندار بافق مدیران و کارشناسان استانداري، ادارات کل صنعت معدن تجارت، شركت توزيع برق، شركت برق منطقه اي و شركت گاز استان پیرامون مسائل و مشکلات بخش صنعت شهرستان بافق بحث و تصمیم گیری شد.

فرماندار بافق در این نشست با بیان ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در این شهرستان اظهار داشت: خوشبختانه شهرستان بافق كليه زيرساخت ها لازم در بخش صنعت از جمله تامين خدمات مورد نياز واحدها از قبيل آب ، برق و گاز تامين شده است.

سید مهدی طلائی مقدم افزود:در بحث مخابرات نیزدو شبكه فيبر نوري هم زمان در حال اجرا است  که با تکمیل این دو شبکه بافق به مرکز استان و كشور متصل خواهد شد.

وی پیرامون مشکلات موجود در بخش صنعت بافق نیز تصریح کرد: مشكلاتي در زمينه توزيع خدمات وجود دارد كه درحال پيگيري و رفع شدن هست.

طلائی مقدم در ادامه با بیان اولویت های اصلی بخش صنعت این شهرستان عنوان داشت: درحال حاضر مهمترين نگراني ما تامين خوراك براي واحدهاي فولادي است و انتظار مي رود دستگاههاي ذيربط به خصوص ايميدرو توجه ويژه اي در این زمینه نشان دهند.

گفتنی است دراين جلسه همچنين درخصوص واحد ذوب و روي و مشكلات آن بحث و تصميم گيري شد.