به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ نشست بررسی مشکلات ناحیه صنعتی مبارکه بافق با حضور مدير عامل شركت شهرك هاي صنعتي استان یزد و معاونین وی ، فرماندار بافق، کارآفرینان و صنعتگران مستقر در ناحیه صنعتی مبارکه در محل فرمانداری برگزار شد.

مدير عامل شركت شهرك هاي صنعتي استان یزد در این نشست بر لزوم رفع مشکلات ناحیه صنعتی مبارکه بافق تاکید کرد.

سید مسعود عظیمی گفت:در موضع رفع برخی مشکلات قول هایی از جمله تقویت برق ناحیه صنعتی، ساماندهی رمپ ورودی، رسیدگی به واحدهای راکد، تامین نقدینگی واحدها و مرمت و بازسازی پیاده رو ها داده شد.

فرماندار بافق نیز در این نشست با بیان اینکه ناحیه صنعتی مبارکه از جمله نواحی است که ۳دهه قبل توسط جهاد سازندگی وقت ایجاد و پس از آن به شرکت شهرک های صنعتی استان تحویل داده شده است تصریح کرد:به همین علت در طراحی اولیه و تامین زیرساخت ها دچار مشکلات اولیه است.

محمد زاده رحمانی به اقدامات انجام شده در رابطه با مشکلات این شهرک اشاره کرد و افزود:با پیگیری های انجام شده در سال گذشته گازرسانی به این ناحیه انجام شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر این شهرک با مشکل معابرورودی و داخلی روبرو است بیان کرد:عدم آماده شدن دو زیرساخت آب و برق مشکلاتی را برای واحدهای موجود و واحدهای در حال توسعه ایجاد کرده است.

در ادامه این نشست هرکدام از کارآفرینان و صنعتگران مستقر در ناحیه صنعتی مبارکه به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند و خواستار رفع آنها شدند.