به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ، فرماندار بافق در نشست برنامه ريزي برگزاري رزمايش بيت المقدس در بافق گفت: برگزاري رزمايش هاي داخلي به نوعي نمايش قدرت و اقتدار نظامي كشور ايران در منطقه و جهان است.

سيد مهدي طلايي مقدم ضمن تاكيد بر برگزاري مطلوب و شايسته رزمايش از ساير دستگاهها و ارگانهاي دولتي بافق خواست تا با مسئولان بسيج و قرارگاه امام حسين(ع) شهرستان همكاري و مساعدت لازم را داشته باشند.

حجت الاسلام سليماني در اين نشست با اشاره به اينكه در نظام طبيعت انسان بايد قوي و مقتدر باشد گفت : اگر انسان قوي نباشد قطعا از جهات مختلف ضربه خواهد خورد.

امام جمعه بافق افزود : رزمايش نوعي مانور است كه قدرت نظامي ما معلوم ميشود و هر چه بيشتر در كميت و كيفيت برگزاري تلاش كنيم سطح نمايش در منطقه بالاتر خواهد رفت.

سرهنگ رضا جمالی در ادامه به تشریح رزمایش گردان های بیت المقدس پرداخت و گفت: در سال ۹۴ یکی از برنامه های ابلاغی که ناحیه مقاومت بسیج بافق دارد همچون سایر نواحی در استان یزد رزمایش بسیجیان است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق افزود: این رزمایش تحت عنوان رزمایش گردان های بیت المقدس و فراخوان گردان امام حسین(ع) باعنوان و یاد سردارشهیدمحمدعلی الله دادی است که به مدت دو روز در روزهای پنجشنبه و جمعه 7 و 8 آبان ماه در اردوگاه قدس ناحیه مقاومت این شهرستان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه رزمایش بیت المقدس با حضور گردان های امام حسین(ع) و گردان کوثر خواهران برگزار می شود؛ اظهار داشت: در این رزمایش کلاس های آموزش تخصصی-کلاس های آموزش احکام وبرنامه های فرهنگی ازقبیل نمازجماعت، دعای کمیل، مراسم عزاداری وسخنرانی برگزار خواهد شد.

جمالي هدف از برگزاری این رزمایش را افزایش توان رزمی و ایستادگی در مقابل تهاجم فرهنگی ، جنگ نرم و آمادگی مقابله با حمله نظامی دشمن و خنثی کردن دسیسیه های استکبار جهانی عنوان کرد.

وی با بیان اینکه هم اینک دشمنان ما و در راس آنها اسکتبار جهانی به روش های مختلف کشور ما را تهدید می کنند افزود: نیروهای نظامی و بسیجیان با این رزمایش ها به دشمنان می فهمانند که دست از عناد با نظام مقدس جمهوری اسلامی بردارند و اگر روزی فکر خام حمله به ایران را به مرحله عملیاتی بگذارند مردم به خصوص بسیجیان با اقتدار کامل ازکوی و برزن دفاع خواهند کرد.

جمالی در پايان با درخواست از ارگانها و ادارات براي همكاري و مساعدت در برگزاري اين رزمايش گفت : در روز دوم این رزمایش، برنامه صبحگاه اقتدار با حضور امام جمعه، فرماندار ، خانواده شهدا و مسئولان محلی برگزار می شود.